Velociraptor Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hei ! Jeg leter etter en ny hobby og kom på at kansje en slik compund bow kunne være noe. Er det noen som kan gi meg tips og hva jeg burde kjøpe og hva jeg ikke burde kjøpe ? Det hadde vært fint med litt hjelp. Mvh Kim aka Raven Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Det er en fin hobby, men jeg ville startet i andre enden. En ordentlig bue koster flere tusen kroner. Hva med å møte opp hos en bueskytter klubb og prøve seg litt først? Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Det har jeg gjort. Men da brukte vi bare vanelige buer. Det var ganske gøy, så jeg undersøkte litt mer og fan disse compound buene. Har ikke funnet så mange nettsteder som selger disse utenom XXL. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Det har jeg gjort. Men da brukte vi bare vanelige buer. Det var ganske gøy, så jeg undersøkte litt mer og fan disse compound buene. Har ikke funnet så mange nettsteder som selger disse utenom XXL. Disse har jeg brukt endel : http://nettbutikk.bbs.no/nettbutikk/product.do?sid=251280 og disse : http://www.bueutstyr.no/site/maler/standar...se_vis=fremside Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Bare et lite spørsmål her nå til slutt. Hvilken ville dere si at er gøyest/best å skyte med 1: Compund 2: Recurve ? Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Også, hva trenger jeg få å starte ? Jeg tengte bue, pil, og en sån hanske. Noe mer ? Jeg finner ikke ut av om denne buen som jeg har sett litt på mangler noe eller om den bare er billigere en de andre. Link til buen Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Tror den har det du trenger. Bortsett fra pil og hanske da. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Stilig ! Men da sender jeg bare noen eposter til nettstedet jeg ! Takk for hjelpen jeg har fått ! Det skal ikke så mye til der dere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå