Gå til innhold

Der røyk spillet

Anbefalte innlegg

Har ei stund tenkt på å ta backup av spillet mitt, "Need for speed - Porsche Unleashed". Igår ødela imidlertid sønnen min spillet slik at jeg må kjøpe nytt, men det koster jo ikke mere enn 150 kr. så det går nok bra.

Har cd-brenner(Plextor) og brenne-program(WinOnCd 3.7).

MEN, jeg kan jo ikke bare kopiere den originale spill-cd'n, da vil jo ikke kopien virke pga. diverse kopi-sperrer.

Hva må jeg gjøre for å få en fullt spillbar kopi av en original spill-cd? Bruker dere noen andre programmer eller hva?

Er "grønn" på dette området så en litt detaljert forklaring ville vært ønskelig.

tommelomsk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

http://www.gamecopyworld.com har meget gode forklaringer , og cracker for slikt. Normalt står det guide der på de fleste spill åssen man skal ta kopier , og så ligger det crack der . Man må installere en crack etter man har installert "backup-kopien" , for at det skal virke.

Event en anna løsning , er å bruke et program som heter Clone-Cd , det tar eksakte kopier av cd'r , inkludert kopi beskyttelsen .. selvsagt kun til personlig backup. Du finner nok probrammet fra linker på gamecopyworld.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-07 14:42, Hellstorm skrev:

Clone-CD er raskt i forhold til å måtte sette opp nytt image av cd+rip-lyd og bytte filer som må downloades. Clone-CD er "The Master" over alle andre kopi-programmer.....

Har kun opplevd 2 spill som clone-cd ikke klarte:

Sim City 2000

Gunman

DENNE FUNKET HOS MEG Sim City 2000

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...