Mastema Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Man kan selvfølgelig tolke filmen på flere forskjellige måter, men hvis du leser Richard Kellys tolkning av filmen var det to forskjellige Franker, som delte utseende. Donnies fantasi tok bare form som halloween-figuren til kjæresten til søstra hans. Men så klart, det er ingen fasitsvar på tolkning av film, alle gjør det på sin måte. Pfft. Hva faen veit Richard Kelly lissom.. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 King Kong 05' Hæ? Bra du ikke 76 versjonen, men dette er den eneste King Kong verdt bryet: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 herregud! Jeg hare jo glemt å nevne Moya i fra Farscape Hun må jo selvfølgelig være med: Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 De to ultimate romvesene: Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg har enda en hund å bidra med: Den til venstre selvsagt. De som har sett filmen forstår hvorfor vi burde elske den lille krabaten. second that! likte godt hunden i den filmen jeg også Yoda støttes også :> Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Fra Maximum Overdrive har jeg jo ALLE bilene, filmen handler om at alt elektronisk blir levende og begynner og kverke mennesker - Stephen King Her er den leketøystraileren som jeg syns var bra Andre drapsmaskiner i samme film... Det var de jeg midlertidlig kom på... Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Critters. Short Circuit Tribbles fra Star Trek the Original Series . Lenke til kommentar
Typho Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Terminator X-wing Starfighteren fra Star Wars må selvfølgelig få være med Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg stemmer på Red XIII fra Final Fantasy VII: Advent Children - http://www.imdb.com/title/tt0385700/ Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 The muppet Show Folka Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 The muppet Show Folka Når vi snakker dukkeserier så er det få som slår Onkel Reisende Mac da: Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Creeepy.. Ellers har man jo Marvin. Bedre i bøkene enn på film.. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 X-wing Starfighteren fra Star Wars må selvfølgelig få være med Hey! Du glemte Tie Fighter! Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hmm..umenneskelig filmstjerne? Hva med denne karen da? Synes hans fremtreden er ganske så umenneskelig i Die Hard 4. Ikke at jeg har noe imot filmen, snarere tvert imot. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ash var i alle fall en helt Skuffa over at ingen har nevnt denne krabaten!! SKIPPY Flipper Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Grendel fra filmen Beowulf! En kompis skremte meg om natten og sa at han var grendel, jeg holdte på og kværke han! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hånden til Ash i Evil Dead. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå