JacEr Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Romskip: Trimaxion fra "Flight of the Navigator" gir tidenes nostalgi-kick. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 siden noen andre tok med romskip gjør jeg det også USS Enterprise D USS Enterprise E men den størte ikke levende stjernen er Thor, supreme commander of the Asgard fleet Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Fra Alien vil jeg også nevne Ash og Bishop Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Noen som ikke het har fått med seg poenget her? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Hurra for folk som hopper midt inn i en tråd uten å bry seg med orginal posten! jeg stemmer for denne kose bamsen forresten: Endret 29. desember 2007 av NiXx Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Endret 29. desember 2007 av wo0ly Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 "Hold on to your arms, if you're so lucky you have any". Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 "Freeze? I'm a robot. I'm not a refrigerator. " Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 "Incredible... it's even worse than I thought it would be." anyways, back to zeh topic! Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) "Not that anyone cares what I think, but the restaurant is at the *other* end of the Universe." Men ja, OT ja.. Så Frank var nevnt her tidligere, men han fortjener jaggu meg en til. "Why are you wearing that stupid man suit?" Edit: Leif Endret 29. desember 2007 av wo0ly Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Når vi først snakker om romskip har jeg lyst til å nevne to romskip som virkelig har personlighet: Millennium Falcon: Serenity: "Not that anyone cares what I think, but the restaurant is at the *other* end of the Universe." Men ja, OT ja.. Så Frank var nevnt her tidligere, men han fortjener jaggu meg en til. "Why are you wearing that stupid man suit?" Edit: Leif Ikke for å være kverulantisk, men Frank var vel høyst menneskelig. Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Ikke for å være kverulantisk, men Frank var vel høyst menneskelig. Nja, Frank var bare et resultat av Donnies fantasi. Men han er jo ikke dataskapt, som jo er hva trådstartet spør etter. Beklager forglemmelsen, men så ham tidligere her i tråden så tenkte ikke så mye over det. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Behøver ikke være dataskapt. Like greit være en enkel gjenstand. Enkelte karakterer er jo i grenseland (Eksempelvis Chewbacca, for det er jo en mann med kostyme på så det er jo et menneske som spiller han. Men syntes slike bør få gå under tvil). Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Ikke for å være kverulantisk, men Frank var vel høyst menneskelig. Nja, Frank var bare et resultat av Donnies fantasi. Har du sett filmen? Frank var ikke et resultat av Donnies fantasi, han var en kar i haredrakt som hadde en veldig dårlig halloween. Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Man kan selvfølgelig tolke filmen på flere forskjellige måter, men hvis du leser Richard Kellys tolkning av filmen var det to forskjellige Franker, som delte utseende. Donnies fantasi tok bare form som halloween-figuren til kjæresten til søstra hans. Men så klart, det er ingen fasitsvar på tolkning av film, alle gjør det på sin måte. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Romskip: Trimaxion fra "Flight of the Navigator" gir tidenes nostalgi-kick. Den der var vanvittig morsom, og en film jeg ser igjen rett som det er Fikk meg til å tenke på en annen morsom en fra 80 tallet: Kaktusen i "Little Shop of Horror" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå