Zeph Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Chuck Norris eller MacGayver. De klarer det umulige, dvs easy å komme til land igjen:) Så vidt meg bekjent er verken Chuck eller Richard medlem på dette forumet. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Chuck Norris eller MacGayver. De klarer det umulige, dvs easy å komme til land igjen:) Så vidt meg bekjent er verken Chuck eller Richard medlem på dette forumet. oisann! Her sitter jeg å tenker på¨hvem jeg ville ha med så glemte jeg av reglene>.< Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Synd at ikke Chuck Norris henger på hw.no, da. EDIT: Uuu, seint ute. Endret 30. desember 2007 av Konnis Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Chuck Norris eller MacGayver. De klarer det umulige, dvs easy å komme til land igjen:) Så vidt meg bekjent er verken Chuck eller Richard medlem på dette forumet. MacGyver. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Synd at ikke Chuck Norris henger på hw.no, da. Hadde blitt ein stor nedtur for jarmo det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Synd at ikke Chuck Norris henger på hw.no, da. Hadde blitt ein stor nedtur for jarmo det. Jarmo er bare et av pseudonymene til Chuck Norris. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Det er vel heller Chuck Norris som er et av pseudonymene til Jarmo? Eller? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Fryktelig vanskelig å avgjøre egentlig Uansett så er de samme person Lenke til kommentar
Aces Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Fryktelig vanskelig å avgjøre egentlig Uansett så er de samme person Je viste det! Har alltid sagt at chuck gikk på lykkepiller! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 For all del, hadde ikke hatt noe imot en sexgal mann i 20årende som tar det han får. Ja, jeg snakker om deg L4r5 Når drar vi? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Fryktelig vanskelig å avgjøre egentlig Uansett så er de samme person Chuck Norris er ikke bruker på Diskusjon.no fordi han er redd for Jarmo. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 mrbjoern hadde jo vært nice å tatt med, jeg tror han liker like syke ting som meg.. Det der var skremmende. Jeg er da utrolig mye sykere enn deg oO Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Oyvind_Dahle og Kåre Hansen(hunden hans) På en øde øy kan det være greit med ett skikkelig mannfolk til å passe på seg, og bikkja til Oyvind kunne beskytta meg mot alle farene som lusker på øya:) Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Oyvind_Dahle og Kåre Hansen(hunden hans) På en øde øy kan det være greit med ett skikkelig mannfolk til å passe på seg, og bikkja til Oyvind kunne beskytta meg mot alle farene som lusker på øya:) Hva om du måtte velge mellom dem? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Oyvind_Dahle og Kåre Hansen(hunden hans) På en øde øy kan det være greit med ett skikkelig mannfolk til å passe på seg, og bikkja til Oyvind kunne beskytta meg mot alle farene som lusker på øya:) Hva om du måtte velge mellom dem? Kåre Hansen er usannsynlig pen å se på da, men det spørs vel på hvor lenge jeg må være på øya. Om vi snakker under 2 uker ville jeg kanskje valgt bikkja, men over 2 uker måtte jeg valgt Oyvind Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Kunne kanskje tenkt meg å ha med Datasmurf, men da måtte han hatt på det morsomm nissekostymet. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Kunne kanskje tenkt meg å ha med Datasmurf, men da måtte han hatt på det morsomm nissekostymet.Samt han kunne vel ha tørrpratet seg frem til en flåte. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Oyvind_Dahle og Kåre Hansen(hunden hans) På en øde øy kan det være greit med ett skikkelig mannfolk til å passe på seg, og bikkja til Oyvind kunne beskytta meg mot alle farene som lusker på øya:) Men kan nå hunden beskytte deg mot Oyvind? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå