Insomniatic Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg ville dratt med meg noen helt tulleruske, da jeg kan få brukt for de ved å kjefte og smelle senere. Er jeg en mulig kandidat? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg ville dratt med meg noen helt tulleruske, da jeg kan få brukt for de ved å kjefte og smelle senere. Er jeg en mulig kandidat? Det er mange mulige kandidater. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Det er derfor det er deilig å ha med seg en med litt sære meninger, for da har man en å kjefte på hvis man vil, og hvis ikke kan man få seg noen veldig interessante diskusjoner. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg ville tatt med meg ukjent_bruker, så jeg endelig kan finne ut hvem den slasken er. (Ok da, jeg innrømmer at jeg ville tatt med Dotten) Lenke til kommentar
Aces Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg ville tatt med meg ukjent_bruker, så jeg endelig kan finne ut hvem den slasken er. (Ok da, jeg innrømmer at jeg ville tatt med Dotten) Hehe eller en av gjestene som poster de pinligste postene i sexualitetforumet Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Haha, ja. Det kunne vært gøy, spesielt hvis (når) det viser seg at gjesten jeg velger å ta med faktisk er deg. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Haha, ja. Det kunne vært gøy, spesielt hvis (når) det viser seg at gjesten jeg velger å ta med faktisk er deg. Du tror jeg er en av dem som lurer på hvordan man får bort kjønnsvorter o.l? hehe Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Haha, ja. Det kunne vært gøy, spesielt hvis (når) det viser seg at gjesten jeg velger å ta med faktisk er deg. Du tror jeg er en av dem som lurer på hvordan man får bort kjønnsvorter o.l? hehe Njaa, jeg håper da i alle fall ikke det. Tror ikke en gjest som skriver detaljerende om kjønnsvorter vil være mitt førstevalg til å havne med meg på en øde øy. Endret 30. desember 2007 av Dahl Lenke til kommentar
Aces Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Det hadde da vært spennende, synes du ikke? Jaja, det blir nok ikke meg som blir en av gjestene uansett, har enda ikke hatt vorter eller annet jeg må bruke gjestefunksjonen for;) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Hylo og ei kasse single malt. Endret 30. desember 2007 av KimNK Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Sikker på at det holder med ei kasse? Det er antagelig snakk om å være der lenger enn en uke Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Vi har då sjølvsagt stranda på ei øde isle of islay. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hmm, dette blir vanskelig. Kansje en som kunne lage en gitar som btw kunne spille og synge? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Jeg skulle hatt med meg Tobe__ <3 Endret 30. desember 2007 av Vrengtpolvott Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Det hadde da vært spennende, synes du ikke? Jaja, det blir nok ikke meg som blir en av gjestene uansett, har enda ikke hatt vorter eller annet jeg må bruke gjestefunksjonen for;) Du skal ikke se bort ifra at jeg ville hatt deg med, uansett vorter eller ikke. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Sikker på at det holder med ei kasse? Det er antagelig snakk om å være der lenger enn en uke En kasse? Tror det er snakk om å være der mer enn 1 dag. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Hvis jeg hadde vært gutt ville jeg helt klart tatt med meg Datasmurf i den blå blomstrede kjolen;) Edit: Dahl: nååh Endret 30. desember 2007 av Aces Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 mrbjoern hadde jo vært nice å tatt med, jeg tror han liker like syke ting som meg.. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hylo og ei kasse single malt. Selvsagt. Det skal selvfølgelig være assorert i denne såkalte kassen. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Chuck Norris eller MacGayver. De klarer det umulige, dvs easy å komme til land igjen:) For all del, hadde ikke hatt noe imot en sexgal mann i 20årende som tar det han får. Ja, jeg snakker om deg L4r5 Endret 30. desember 2007 av Dranc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå