Bruker-33331 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Simen1 stiller sterkest her. Med hans viten kunne vi kommet oss unna den øde øya relativt hurtig. Hvorfor dra vekk fra øya? Når du har manpussy for resten av livet ditt.. Jeg ville helt klart ha voldtatt han resten av livet mitt på den øya. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Hvorfor dra vekk fra øya? Når du har manpussy for resten av livet ditt.. Jeg ville helt klart ha voldtatt han resten av livet mitt på den øya. Ja må si at jeg (om ikke ordrett) støtter denne tankegangen. Hvorfor vil alle vekk fra øya? Når man først har personen der, må man jo utnytte det. Om ikke seksuelt så på andre måter. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Ingen som ville hatt meg med? Men så er jeg en smågal serber, med diabetes. Jeg ville dratt med meg Øyvind pga han er nå i god form pga sykkelløpet sitt. Med min inteligens og hans styrke ville jeg ha kommet meg bort derfa rimelig fort. Men først ville jeg ha snakka med pervoen, bare for å få vite hvordan han tenker. Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 tom waits for alice, så skulle han få kjent! (Ikke tenk perverst takk) Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Jeg ville hatt med Demille eller KittyCat Hvis du vil stimulere ditt kjønnsorgan, da tar du med demille eller kittycat, vil du stimulere huet ditt, tar du med Jarmo eller simen1. Fuck huet ditt, ta med en av horene og lev lykkelig mens du bader i pussy. En av horene faktisk XD. Hahaha.. Endret 29. desember 2007 av KittyCat Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) En av horene faktisk XD. Hahaha.. Ikke bry deg om Bundy, han er bare Bundy Ikke den fyren jeg ville hatt med meg noe sted i verden, eller utenfor jorda. Ikke i døden heller... Endret 29. desember 2007 av SasaB Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Neida, jeg vet hvordan Bundy er x). Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Neida, jeg vet hvordan Bundy er x). Vet vi ikke alle det? Lenke til kommentar
Horge Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 ... middelaldrande mann med vannkjøling? Faen. Ikke har jeg vannkjøling, og jeg regner meg absolutt ikke som middelaldrende, men like fordømt føler jeg meg noe truffet. Uansett, skal du reise til en øde øy, så ta med deg FubarBFNO - da har du noen til å skrive reiseregningene. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg ville uten tvil hatt med meg Jarmo. Lenke til kommentar
Heretique Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg ville tatt med meg Lycantrophe. Rett og slett fordi han er en av mine beste venner, han er smart og han er flink til å komme med idér som kunne funke i teorien. *Trommevirvel* Og det er der jeg kommer inn i bildet. Jeg kan få dem til å funke i praksis! Lenke til kommentar
GeO Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Dette er jo en artig problemstilling. Det kunne vært greit å faktisk lære noe mens man først er der (regner med det tar litt tid å bli reddet), så Simen1, SeaLion og kyrsjo er for så vidt mulige ofre. Ellers virker Melisma som en sympatisk dame man kunne hatt samtaler med om så meget og så mangt, noe som også hadde vært greit. Atter et annet alternativ er Treblad, siden jeg kjenner ham fra før og vet han er en real kar. Å ta med gjengangere som KittyCat eller Demille pga. søtheten (men lite info om dem ellers) vet jeg ikke om jeg tar sjansen på, rett og slett! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 ... middelaldrande mann med vannkjøling? Faen. Ikke har jeg vannkjøling, og jeg regner meg absolutt ikke som middelaldrende, men like fordømt føler jeg meg noe truffet. Er det no eg skal sei "godt gjort"? Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Ville tatt med Heilage og fått ham til å synge Hotel California, så slipper jeg å kjede meg så jævlig Eller oivind_dahle, så kunne vi funnet på nye måter å banke opp forloveden til Jessica Alba Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Neida, jeg vet hvordan Bundy er x). Veit du vel ikke, jeg skifter personeligheter oftere enn du skifter sokker,og undertøy. Undertøy, hmm, vil du sende noe brukt undertøy i posten til meg? Du kan få en bokser av meg.. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg ville dratt med meg noen helt tulleruske, da jeg kan få brukt for de ved å kjefte og smelle senere. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Er veldig usikker. Tviler på om jeg ville tatt med noen av IRL-vennene mine som også er på forumet her. Vi hadde kranglet hverandre ihjel. Kunne heller ikke tatt med meg Simen1 med tanke på klodens sikkerhet. Han kan ikke være så mye som en dag borte fra livsverket sitt google. Kanskje en av kara i metaltråden. (U)hyggelige folk jeg kunne fått masse bandanbefalinger av. Eller en av forumsnuppene i RPP. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Nja, vet ikke helt hva jeg ville ha valgt.....en dame ser jeg bare som delvis spennede hvis hun da ikke har kunnskaper på felt jeg har interesse for , og er dem som en del av mainstreamdamene kan det fort bli til et helvete.............. "Gå og finn meg noen kokosnøtter din tulling!" etc . Nei, måtte vel bli en eller annen med mer eller mindre lignende interesser så vi kan waste tiden på å diskutere alt mellom himmel og jord bruker som aklla, Zethyr, Lakus, Pricks, og LarsP hadde vel derfor vært nokså sannsynlige, TSP og eventuelt Gunfreak kunne sikkert også vært spennede å snakke med, men det blir kanskje litt kjedelig å bare snakke om historie og krig i lengden . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå