Gå til innhold

Hvilken forumbruker ville du hatt med på en øde øy?

Aces

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis jeg kunne tatt med to ville valget helt klart vært Nyhus og Jan Simonsen. Tenk så morsomt det hadde vært^^. Hvis ikke så ville jeg tatt med meg Snobjorn. Fordi han rett og slett er koselig å prate med. Hvis jeg skal være fanget på en øde øy vil jeg vertfall ha en fornuftig person å snakke med.

Jeg ville nok hatt med deg, det var jo så hyggelig sist gang vi var på en øy, dog, den øya var ikke øde, og ei heller var vi strandet. :wee:

Lenke til kommentar

Vil gjerne få referere til retningslinjenes §1:

#1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

Generell høflighet og fravær av negative karakteristikker er altså noe vi ønsker her inne.

Lenke til kommentar
Dotten på sin side har jo vært i sjøforsvaret en del år. Erfaring fra havet er ingen dum ting når man strander på en øde øy. Men så spørs det om hans erfaringer hjelper særlig på en øde øy. Men til nå den beste kandidaten tror jeg. Dotten er vel også kjent for å være meget klok og reflektert. Dette skader selvsagt ikke. Men er det noen forumbrukere som i det hele tatt greier å få oss vekk fra øyen? Tviler. Det kunne selvsagt hende at brukeren Ford Prefect tar meg med på en haiketur til Betelgeuse og resten av det store universet. Noe som uten tvil hadde falt i smak. Men nå er Ford Prefect en fiksjonell karakter fra en bok, så noen haiketur til Betelgeuse blir det vel uansett ikke.

Du har misforstått. Det er en ting alle sjømenn vet og det er at om man ender opp på en øde øy og kun kan ta med en fra besetningen så er det kokken, uavhengig av hvor stor drittsekk det måtte være. Jeg kan ikke akkurat skryte på meg å være noen kokk. Vi to på en øde øy hadde nok endt med at vi hadde blitt tvunget over i de "vegeteranske" rekker. Vedkommende man skal ha med seg må kunne lage mat, det er et krav man aldri må vike fra.

Jeg ser for meg at Jarmo kan det å lage mat. I tillegg til å være en knakandes hyggelig kar. Han er også en fiskeentusiast, så jeg ser for meg at han løper rundt i vannet med spydet sitt og kommanderer fisken til å spidde seg selv. Ellers så kan jeg bruke kampsportkunstene mine til å ta livet av kaniner og andre harmløse dyr, som da Jarmo kan steke.

Lenke til kommentar

Tatt med han/hun med mest snus! :dribble:

Men så skal det sies at Nora90 ser veldig pen ut! Fin alder og! :innocent:

Edit: Det er selvfølgelig hvis 90 står for 1990. Hvis hun er 90 år.. Tja, LITT i det eldste laget for meg dessverre! :woot:

Endret av Gambler
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Med tanke på at det er snakk om en øde øy har den sansynligvis ingen internett-tilgang, uten The Almighty Google kan det ikke være mye tess i supercomputeren Simen1 ;)

På den annen side kjenner jeg ikke så forferdelig mange på dette forumet, så etter å ha lest noen av de andre kommentarene tror jeg at valget hadde falt på Jarmo ... eller burde jeg si The Almighty Jarmo?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...