MrBjoern Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Eplefe er populær^^ En Eplefe kan by på Epler i nøden, vet du Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Tror jeg hadde tatt Jarmo som noen allerede har nevnt. Han hadde bare kommandert øya til å ligge i svømmeavstand fra land og øya hadde ikke turt annet enn å adlyde edit: Men må si at en tur til en sydhavsøy med eplefe frister det også Endret 28. desember 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Ville tatt med Jarmo, han hadde brukt palmen på øya til å bygge en bro til fastlandet. Hvis det var før 24 des, da ville jeg ha også valgt Jarmo. Men nu som jeg har funnet at han er bare et vanlig menneske som begår sine feil, tror jeg at jeg vil må finne en annen perfekt bruker Neida, Jarmo som alltid Med sine E-muskler, da er det nok null problem å skaffe alt mulig som jeg trenger. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Men Jarmo er fremdeles kjekk å ta med seg. Jarmo har styrken til å dytte hele øya inn til land, nemlig Og om det skulle bli behov, kan han fiske en blåval, til deg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Og om det skulle bli behov, kan han fiske en blåval, til deg. Han kunne, men takket være sin respekt for Den Høyærede Blaahvalismen så hadde han fanget en hai med hendene i stedet... Lenke til kommentar
Aces Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Ville tatt med Jarmo, han hadde brukt palmen på øya til å bygge en bro til fastlandet. Jarmo eller Simen1 er nok det beste valgene, men jeg lurer på hva man skal med en supercomputer der ute. Tror jeg hadde tatt Jarmo Neida, Jarmo som alltid SMISK! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Aces, vi smisker da ikke. Vi konstanterer jo bare fakta Lenke til kommentar
Aces Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Pfft, det sier det alle;) Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Eplefe er min! O_O Hun kommer til min øde øy på søndag, og om ikke dere passer dere holder jeg henne her. o_O Lenke til kommentar
nettii Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 eg vil ha tatt med meg copyDog. fordi han er mannen min å fiksa alt det hadde ikkje gått lenge før vi hadde hatt eit luksus måltid med hummar,krabbe å fisk luv u manne min Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Hvis man havner på en øde øy tror jeg sjansen er liten for at man skal gjøre noen avanserte kalkulasjoner. Man kan dermed trygt i at supercomputere ikke er beste reisefølget, så Simen1 er kanskje ikke det beste valget. Jarmo på sin side har jo lykkepiller. Om man er heldig greier man jo å ta overdose og dø, først etter en heftig lykkerus selvsagt. For forumdamene er jo Jarmo diskusjon.no's største hunk, ved siden av Øyvind Dahle og rangeres dermed høyt. Men siden jeg ikke er en forumbabe blir Jarmo et noe dårligere alternativ. Men lykkepiller frister selvfølgelig. Dotten på sin side har jo vært i sjøforsvaret en del år. Erfaring fra havet er ingen dum ting når man strander på en øde øy. Men så spørs det om hans erfaringer hjelper særlig på en øde øy. Men til nå den beste kandidaten tror jeg. Dotten er vel også kjent for å være meget klok og reflektert. Dette skader selvsagt ikke. Men er det noen forumbrukere som i det hele tatt greier å få oss vekk fra øyen? Tviler. Det kunne selvsagt hende at brukeren Ford Prefect tar meg med på en haiketur til Betelgeuse og resten av det store universet. Noe som uten tvil hadde falt i smak. Men nå er Ford Prefect en fiksjonell karakter fra en bok, så noen haiketur til Betelgeuse blir det vel uansett ikke. Nei, jeg tror jeg hadde foretrukket å strande på en øde øy sammen med en av forumbabe-ene eller en intelligent samtalepartner. Helst en kristen, konservativ, høyre-kvinne som vet å snakke for seg. Enkelt og greit. Om denne personen også er interessert i rock, alternativ og klassisk musikk og kan spille gitar. Ja da er vel livet mitt på en øde øy komplett! Om noen lurer på om de er foumbabe eller ikke er det et enkelt svar på det. Har Øyvind Dahle sent PM og spurt om messenger-adresse eller mobilnummer er dere forumbabe ; ). (For de som ikke måtte forstå var det en uskyldig spøk). Endret 28. desember 2007 av Snorre Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Pfft, det sier det alle;) Ikke jeg. Jeg innrømmer at jeg smisker. Må det for å unngå warn når man hele tiden balanserer helt på kanten av grensen Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 SMISK! Hvorfor i all verden skulle jeg ønske å smiske? Jeg har ligget meg til makt hele veien opp til Dotten uansett. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Pfft, det sier det alle;) Ikke jeg. Jeg innrømmer at jeg smisker. Må det for å unngå warn når man hele tiden balanserer helt på kanten av grensen Hehe det er bra det Lars :!: Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Pfft, det sier det alle;) Ikke jeg. Jeg innrømmer at jeg smisker. Må det for å unngå warn når man hele tiden balanserer helt på kanten av grensen Kan vi få warn av å gjøre Jarmo til noe mindre enn det han er? oO Endret 28. desember 2007 av Heilage Lenke til kommentar
Aces Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 SMISK! Hvorfor i all verden skulle jeg ønske å smiske? Jeg har ligget meg til makt hele veien opp til Dotten uansett. Very clever.... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Hvis jeg kunne tatt med to ville valget helt klart vært Nyhus og Jan Simonsen. Tenk så morsomt det hadde vært^^. Hvis ikke så ville jeg tatt med meg Snobjorn. Fordi han rett og slett er koselig å prate med. Hvis jeg skal være fanget på en øde øy vil jeg vertfall ha en fornuftig person å snakke med. Eventuelt Steffy. Fordi han er utrolig vittig. Da kommer jeg ikke til å kjede meg! Endret 28. desember 2007 av KittyCat Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Litt tricky egentlig. Jeg ville ikke fokusert på ytre utseende eller kunnskap, men ville rett og slett hatt en ok person jeg kom lett overens med. En person som en ikke blir lei selv om en omgåes denne personen 24/7. Om denne personen finnes her inne, er ikke lett å si. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Du må jo velge en, det er det som er poenget, hverken du eller Snorre gjorde det... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg lurer på hvem jeg ville tatt med meg. Det er egentlig et vanskelig valg, da jeg kjenner mange fra forumet i virkeligheten, og mange av dem ville vært artig å ha med seg på en øde øy. Jeg skal faktisk på en "øde" øy med en av dem i helgen (hun bor der til vanlig, da). Om jeg faktisk måtte velge en forumbruker så tror jeg jeg velger vekk alle jeg kjenner i virkeligheten og ville tatt med meg TWFA. Vi kunne hatt fantastiske diskusjoner om alt mellom himmel og jord. Ellers ville det vært artig å ha med seg en av forumets kverulanter. Eller en av treningsfreakene, sånn at de kunne syklet på generatoren jeg naturligvis har koblet opp til laptopen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå