Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Skal handle bilstereo, og skal legge inn 5-10k. Kan selvfølgelig strekke meg litt. Noen som orker å sette opp et godt alternativ for meg? Vil ha god bass, men også god mellomtone/diskant. Lenke til kommentar
oluf91 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 6*9 til hattehylle 6,5" til dørene 12" sub Kjøre denne på 2ohm til 6*9 og 6,5" og denne på 4ohm til subben. Satte sammen noe bare fort. Er ikke helt sikker på forsterkerene men har fått godt inntrykk av infinity høytalerene Lenke til kommentar
StianL_80 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Send en mail til en forhandler og få dem til å sette opp noe til deg. De er som ofteste bilstereoentusiaster selv, og har dermed god kunnskap innenfor bilstereo! Selv kan jeg anbefale Engen Audio; service, kundebehandling og priser er helt på topp!! Lenke til kommentar
oluf91 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Send en mail til en forhandler og få dem til å sette opp noe til deg. De er som ofteste bilstereoentusiaster selv, og har dermed god kunnskap innenfor bilstereo! Selv kan jeg anbefale Engen Audio; service, kundebehandling og priser er helt på topp!! Det er vel best det ja snakk med noen som har holdt på en god stund i dette faget Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Det er ikke nødvendig med 6*9 bak, bedre å legge mer penger i frontsettet. Lenke til kommentar
oluf91 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Det er ikke nødvendig med 6*9 bak, bedre å legge mer penger i frontsettet. tenkte det skulle bli bra for de som sitter baki og. Ikke bare sjåføren Lenke til kommentar
klovnster Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Det er ikke nødvendig med 6*9 bak, bedre å legge mer penger i frontsettet. tenkte det skulle bli bra for de som sitter baki og. Ikke bare sjåføren da er fremdeles ikke 6*9 rett i bakhodet en god løsning.. Lenke til kommentar
epifant Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 I biler som kun har 6x9-tommere i hattehylla hører de i forsetene mer enn nok av høyttalerne bak, så det funker fint omvendt også Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Er infinity et merke det er verdt å satse på, og kan noen finne en fin CD-Spiller også? Mulighet for tilkobling av USB enhet er en fordel:) Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) 6x9 er greit for folk som bare bryr seg om høy lyd, mener JEG. Vil heller anbefale et komponentsett forann (anbefaler morel! www.morel.no.. Har akkurat montert Morel Tempo 6 i min bil og det spiller fantastisk. Overraskende mye bass er det og, da jeg ikke hadde koblet til dynabel DY9412 enda.) Etterpå ville jeg prioritert en dugenes forsterker. Her har jeg ikke mye peiling men jeg bruker en dynabel BF0756 som driver frontsett og subwooferen min veldig bra! Kan anbefales. Til slutt kan du finne en subwoofer, og igjen vil jeg anbefale det jeg har, siden jeg er veldig fornøyd Dynabel Dy9412 spiller veldig bra til en ytterst rimelig penge Håper dette var litt mere nytte en diverse poster over EDIT: Jeg betalte presis 10 k for dette, inkl kabler og dempematerialer/bekledning til kasse og alt. Men jeg betalte en del for kassen min, så jeg endte opp på nesten 11k. Jeg bygget kasse selv, og de ville faen ikke selge meg presis det jeg trengte, så jeg måtte kjøpe en hel forbanna plate. Men jeg kan bygge 2 subber til med det materialet jeg har liggende da Det er forresten kryssfiner eller noe sånn. 18 mm, funket veldig bra! Endret 30. desember 2007 av Effectiv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå