siv1903 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg ønsker å lagre filmene mine på en ekstern harddisk. Bruker pinnacle og når jeg skulle lagre råfilmene på min eksterne harddisk fikk jeg opp denne mld: "(......)file size limitation by converting your drive from FAT32 to the NTFS file system". Noen som kan forklare meg hvordan jeg gjør dette? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Problemet ditt er at FAT32, som disken sannsynligvis er satt opp med, ikke støtter filer større enn ca 2GB. Hvis disken er tom er det enkleste å reformatere den som NTSF. Endret 28. desember 2007 av Aetius Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Det er uhyre enkelt. Du må bare vite hvilken stasjonsbokstav den eksterne disken har. Er det f.eks. f: klikker du på Start og deretter Kjør og skriver convert f: /FS:NTFS og klikker på OK, og så går det stort sett av seg selv, uten at du mister det som måtte ligge på den eksterne disken. Ovenstående er en DOS-kommando som sier at stasjonen f: skal konverteres til filsystemet NTFS. Endret 28. desember 2007 av Rocambole2 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Vær obs på at dette kan ta en stund med store disker med lite ledig plass! Lenke til kommentar
Karlmval Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 jeg fikk det ikke til... Når jeg var skreve det inn i kjør og trykket enter, fikk jeg opp noke der det stod: Skriv inn gjeldene volumetikett for stasjon F: Hva betyr det da??? Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Det blir navnet på partisjonen. Skriver du ikke noe blir den kalt lokal disk under min datamaskin. Skriv hva du vil feks:spilldisk Endret 31. desember 2007 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Karlmval Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 fann det ut no:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå