Gå til innhold

Ps1 og Ps2 klassikere man må ha i spillsamlingen


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker for tipsene folkens.. Tar alle til etterretning, men kommer i første omgang til å skaffe de som jeg har på listen i førsteposten nå, for så å legge inn ett bud nå å da å kanskje få noen spill meget billig. Dette ble nemlig mye dyrere enn jeg trodde, mye av grunnen er at man plutselig skulle by på alle spill man fant der inne. Har til nå brukt 2200 kr og dette blir nok nesten 3000 kr når de siste spillene jeg har gitt bud på blir kjøpt og betalt.

 

Nå kan man angre på at man er såpass idiot at man kaster bort spill man betaler masse penger for. Men disse spillene og andre spill jeg kjøper skal jeg ta godt vare på.. man kan faktisk tjene noen kroner på å selge dem igjen, om man ønsker det..

Lenke til kommentar
Mulig dette er et dumt spørsmål, men samma det.

Er vel ikke noe problem å spille ikke PAL PS1 spill på europeisk PS3 eller?

 

Nei, hvis du har 60GB ps3 så er ikke noe problem. Har du 40GB ps3 tror jeg derimot det er et problem, da jeg mener å huske de fjerna enten BÅDE ps1 og ps2 støtte, eller bare ps1 støtten.

Lenke til kommentar
Mulig dette er et dumt spørsmål, men samma det.

Er vel ikke noe problem å spille ikke PAL PS1 spill på europeisk PS3 eller?

 

Nei, hvis du har 60GB ps3 så er ikke noe problem. Har du 40GB ps3 tror jeg derimot det er et problem, da jeg mener å huske de fjerna enten BÅDE ps1 og ps2 støtte, eller bare ps1 støtten.

 

 

Ps1 spill kan også spilles på 40 gigabyten, ikke ps2 spill.

Lenke til kommentar

Tales Serien fra Namco Bandai.. Nevner bare de som er laget for Playstation da disse også finnes for andre konsoller. Tales Of Legendia, Tales Of The Abyss, Tales Of Destiny 1 & 2 og Tales Of Rebirth. Xenosaga I, II, III er også en meget sterk rpg serie. .Hack serien kan også kanskje være verdt en titt, men syntes selv att den ikke var veldig bra. Xenogears for PS1.

 

Vet det ble ufattlig mye JRPG :love: her

Endret av Whackedorange
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...