Gå til innhold

Sprø ufo bilder er de ekte?

eprep2000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det der tror jeg ikke er ekte, de kan ha lagt et bilde i photoshop eller paint og bare spraya forsiktig med litt mørkere blå farge

vel da hadde ikke EXIF data vert med. "ufo" en er den sorte v fomede saken på bildet. De sirklene som er litt mørkere en resten av himlen er nok som oppgulps kriver støv på bilde brikka.

Opps, leste ikke underteksten, ble for opptatt av bildene

Lenke til kommentar
Jeg er også fullt klar over hva en EXIF fil er btw. Men det er måter å omgå det på også. Uansett synes jeg det fortsatt likner en hangglider.

EXIF kan vel også legges på etter redigering?

Hvis kameraet mitt klarer det skal jeg jaggu få det tel med datamaskina mi også.

Lenke til kommentar

Det finnes ikke "aliens" som har "landet" på jorda. Det finnes nok andre "smarte" vesener i universet, men de bor nok tusener av lysår unna minst. Bilder av UFO-er er fake, akkurat som kornsirkler, og er gjort av folk som har lyst på oppmerksomhet uten å kreve det direkte, akkurat som datavirusskrivere.

Lenke til kommentar
UFO-er som skal være romvesener er for unger, eller gale voksne...men skal ikke ta fra dere julenissen...

Vel, har du noe bevis på at de IKKE befinner seg her? Hvis de eventuelt har hyperavansert teknologi så er det jo en lek å gjemme seg for mennesker.

Den tankegangen der blir litt som fanatiske kristne var før i tiden. "JORDEN ER MIDTPUNKT I UNIVERSET, ALT SNURRER RUNDT OSS"

De kan f.eks. ha kommet seg igjennom rommet ved å bøye det. IKKE kom her å si at det er sci-fi bullshit.

Endret av Zaran
Lenke til kommentar
Vel, har du noe bevis på at de IKKE befinner seg her?

Vitenskaplig er det ikke mulig å bevise at noe IKKE finnes, slike negative bevis får du derfor ikke fra meg. Men hvis det derimot ikke er mulig å bevise at dette noe virkelig FINNES, så betyr disse manglende bevisene at det ikke finnes, vitenskaplig sett. Altså: Fordi det ikke finnes vitenskaplig holdbare bevis på at UFO-er virkelig ER utenomjordiske romfartøy, så er UFO-er IKKE utenomjordiske romfartøy. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar

Sannsynligheten er hvertfall der at det finnes liv på andre planeter, universet er enormt, og at vi er de eneste som har klart å utvikle oss er små når vi ser på størrelsen. Så jeg tviler ikke at det finnes andre livsformer rundt i universet, vi har bare ikke funnet noen, siden vi ikke har teknologi til å reise langt nok unna.

Derimot, det at de besøker oss bare for å bli filmet av kameraer i elendig oppløsning tror jeg ikke noe på.

Lenke til kommentar
Sannsynligheten er hvertfall der at det finnes liv på andre planeter, universet er enormt, og at vi er de eneste som har klart å utvikle oss er små når vi ser på størrelsen. Så jeg tviler ikke at det finnes andre livsformer rundt i universet, vi har bare ikke funnet noen, siden vi ikke har teknologi til å reise langt nok unna.

Derimot, det at de besøker oss bare for å bli filmet av kameraer i elendig oppløsning tror jeg ikke noe på.

Hadde ikke forundra meg om vi jordboere hadde drevet og spionert på en annen sivilisasjon dersom vi finner en om noen århundrer..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...