eprep2000 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Fant disse bildene på flickr (bilde verson av you tube): http://www.flickr.com/photos/22192283@N05/ Står at de er fra oslo. de virker nokså ekte. hvem vet kansje det er bilder av et romskip Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 ser ingenting på bildene jeg? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Det der tror jeg ikke er ekte, de kan ha lagt et bilde i photoshop eller paint og bare spraya forsiktig med litt mørkere blå farge Lenke til kommentar
eprep2000 Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Det der tror jeg ikke er ekte, de kan ha lagt et bilde i photoshop eller paint og bare spraya forsiktig med litt mørkere blå farge vel da hadde ikke EXIF data vert med. "ufo" en er den sorte v fomede saken på bildet. De sirklene som er litt mørkere en resten av himlen er nok som oppgulps kriver støv på bilde brikka. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Er det hanglideren trådstarter snakker om? Lenke til kommentar
eprep2000 Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 ser ingenting på bildene jeg? Trykk på bildet så på slide show til høyre på skjermen da får du se alle bildene i størrre format. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Står jo i beskrivelsen på bildene at det er støv. Lenke til kommentar
eprep2000 Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Er det hanglideren trådstarter snakker om? ikke vet jeg men om det er en hanglider, det er i så fall den merkligste hanglidern jeg har sett http://www.flickr.com/search/?q=hangglider&w=all . ingen av hangliderne har så skarp vinkel på vingene som den greia på bildet. Lenke til kommentar
eprep2000 Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Står jo i beskrivelsen på bildene at det er støv. det er de mørkeblå sirklene som oppgulp siktertil som er støv. ikke v formen. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Sikkert en eller annen heliumballong formet som en pølse. Lenke til kommentar
Jann!s Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Er jo ingen problem å tegne noe slikt i photoshop f.eks. Lenke til kommentar
eprep2000 Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Sikkert en eller annen heliumballong formet som en pølse. mulig men vill ikke en helium balong som er fomet som en pølse se ut som en" I ". skjøner ikke helt åssen de skal ha fått den til og bli spiss v formet. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Sikkert en eller annen heliumballong formet som en pølse. mulig men vill ikke en helium balong som er fomet som en pølse se ut som en" I ". skjøner ikke helt åssen de skal ha fått den til og bli spiss v formet. Kan være at den ikke er helt full, så den bøyer seg. Lenke til kommentar
eprep2000 Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Er jo ingen problem å tegne noe slikt i photoshop f.eks. Igjen da hadde du ikke hatt med exif data. hva en det er så er bildet ikke manipulert på data, om det er manipulert i det virkelige liv kan man jo ikke si noe om.( talerken foran linsa osv..) Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 enmannsromskip? Eller kanskje maur har lært seg kunsten å bygge farkoster. Pass på, invasjon! Poenget er: Skal mer til enn et bilde av en maur på hanglider og en forumbruker som har bestemt seg for at dette er romskip før jeg hopper av stolen. Lenke til kommentar
eprep2000 Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Sikkert en eller annen heliumballong formet som en pølse. mulig men vill ikke en helium balong som er fomet som en pølse se ut som en" I ". skjøner ikke helt åssen de skal ha fått den til og bli spiss v formet. Kan være at den ikke er helt full, så den bøyer seg. det kan jo være løsningen på hele greia, men ville ikke en pløsete ballong bukte seg og endre form etter viden (og hvis det er vindstille vil ikke en balong bevege seg i bortover i det heletat )har ikke sjekka men det står i exif datan på hvert bilde når det er tat . hvis det er tat over lengre tid så er det litt merkelig om den skulle kunne beolde samme formen hele tia. Lenke til kommentar
eprep2000 Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 enmannsromskip? Eller kanskje maur har lært seg kunsten å bygge farkoster. Pass på, invasjon! Poenget er: Skal mer til enn et bilde av en maur på hanglider og en forumbruker som har bestemt seg for at dette er romskip før jeg hopper av stolen. for det første ufo betyr jo ikke romskip, for det andre det jeg nevte om romskip var på spøk. for det tredje hvis jeg ikke hadde mot argumuntert det om at det er lagd i photo shop osvhade jeg ikke fått vite om de andre teoriene. Hanglaider , slapp helium balong osv som virker meget mulig for meg Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Er enig i at det er et uidentifsert flyvende objekt.. eller photoshop triks. Lenke til kommentar
eprep2000 Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Er enig i at det er et uidentifsert flyvende objekt.. eller photoshop triks. Fult mulig at det er en hanglider , noe det ikke er er photo shop triks. EXIF data er en data fil som blir lagt i bildet når man tar det. ender man bildet i photoshop eller annet redegerings program følger ikke lengre exif filen med. altså bildet er u redigert! men han/hun/de som har tat bildene kan jo ha kastet noe opp i luften hengt noe opp i en line osv... Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Disse bildene av en hangglider er jo mistenkelig like da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå