Gå til innhold

Vaske plastikk-beskyttelse til iPod.

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte sånn tynn plastikk til å lime oppå iPoden, men det ble masse støv på innsiden av den. Så nå er innsiden full av små støv/hår, så skjermen kunne likesågodt blitt ripete. Går det ann å vaske støvet/hårene vekk fra limet på innsiden på noen måte?

Hvis jeg skyller det med vann blir jo kanskje limet borte og da vil den ikke sitte.

Forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

skal gå an å vaske skjermbeskyttere, men bedre å bare kjøpe mange. har mange ekstra til alt jeg har al elektronikk, så lenge man ikke kjøper i norge funker det fint

Lenke til kommentar
Plastikk til å lime på ipoden? På skjermen mener du? Ble det sånn med en gang så har du vel ikke vasket skjermen godt nok først...

Mener på skjermen ja. Jeg vasket skjermen meget nøye, men det ble litt bobler når jeg hadde satt de på, så jeg tok de av for å sette de på igjen. Og innen de to sekundene var det masse støv der.

Tenker uansett å kjøpe en bæreveske, men nesten alle på apple store ser så tykke ut. Altså at iPoden blir så mye større. Det ble de hvertfall på den forrige bæreveksa jeg hadde. Går det ikke ann å få tak i noe tynt trekk til å ha utenpå som ikke koster allverdens?

Classic btw :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...