Gå til innhold

Spm. om Samsung 226BW

HaxyQ

Anbefalte innlegg

Hei.

Titter litt på Samsung SyncMaster 226BW og lurte på et par ting.

Er denne skjermen å anbefale? Ser den har fått gode tilbakemeldinger fra folk som har kjøpt den.

Hva er alle de forskjellige panelene? TN og S-panel?

Jeg ser det står at den er ~43 cm høy. Dette er vel medregnet foten, og ikke bare selve skjermen? :p

Takker for svar. :)

Endret av Haxy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

DEN RUUUUUUUUUULLLLLLLLLEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRR [/hyperaktiv]

Jeg ahr ikke stor peiling på panel greiene, men det jeg fikk vite var at Samsung brukte andre produsenter for å lage panelene til 226BWen, og de var rett og slett dårlige. tror det var A og S panelene.

S (og TN?) panelene ble laget seinere og er laget av samsung selv.

jeg har ikke linjal akkurat med meg nå, men den ser ut som selve skjermen er 43cm ja

det er en tråd her som du kan titte på https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=878584

Endret av xninja92
Lenke til kommentar
Ja, jeg har sjekket den tråden.

Uansett, så blir jeg irritert om selve skjermen er 43 cm, for da blir det vel ca 50 cm inkl. foten, og jeg har kun 45 cm fra skrivebordet opp til TVen, så da blir det for stort med 50 cm. :(

take it easy man skjermhøyden er 43 (bare skjermen er ca 30cm :thumbup:) høyt nok synes jeg, det er bredden som først og fremst er til å skryte av , hele 60 cm. Perfekt til gaming og film :dribble:

EDIT sorry feil måling

Endret av xtreme22
Lenke til kommentar
Sikker? Min Samsung 17" er på 31cm. (Selve skjermen)

jepp det kan stemme skjermhøyden (ikke inkl ramma) er 31cm på 226bw. De 5" ekstra går til bredden, derfor er den så nydelig bred , er jo en widescreen i tillegg :!:

Hvis du vil ha en litt høyere skjerm må du nok regne med en 24", men de koster mer- synes selv det er fint at den ikke er så høy, så slipper du flytte hode opp og ned hele tiden hehe :yes: . Se på dagens flatskjermer- i forhold til bredden så er dem ikke noe særlig høye.

Men for all del ikke la dette hindre deg i å kjøpe 226bw, du blir garantert fornøyd :thumbup: En stor og fin skjerm til god pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...