SuperSjantis Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hallei! Jeg har en Nokia 8110, uten lader. Men den funker! Så lurer jeg på . . . Hvor mye tror dere jeg kunne ha fått for den? Sikkert noen Matrix-fan's som vil kjøpe den på eBay Til de som ikke sjønner hva jeg skriver: "Three years after its release, the phone featured in the public eye with its appearance in the feature film The Matrix." - Wikipedia Søkte litt rundt, og det finnes faktisk butikker som selger ladere til denne, for 100,- Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Den der ja;D Ingen som vet noe ..? Lenke til kommentar
Markn Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Den der ja;D Ingen som vet noe ..? Haha den var lenge sia jeg har sett !! :O Men sikkert 100-200 kroner Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Husk at dette ikke er bruktmarkedet. Denne tråden blir sikkert stengt hvert øyeblikk. Lag heller en bruktmarked annonse og link til den før denne blir stengt. Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Husk at dette ikke er bruktmarkedet. Denne tråden blir sikkert stengt hvert øyeblikk. Lag heller en bruktmarked annonse og link til den før denne blir stengt. Hvis du leser, så prøver jeg ikke å selge telefonen. Jeg spør om det er noen som har peiling/erfaring med å selge ting som denne telefonen. Om det har noe verdi:) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 iom at det alikevell er en utdatert mobil, legg den ut på ebay billig, så ser du om du får noen? ser retrofones.co.uk har startpris på 35£ på dem på ebay da.. Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 iom at det alikevell er en utdatert mobil, legg den ut på ebay billig, så ser du om du får noen? ser retrofones.co.uk har startpris på 35£ på dem på ebay da.. Wohoo Jeg blir rik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå