Gå til innhold

Assassins creed hjelp

Heio123

Anbefalte innlegg

Hei igjen ^_^

Jeg har spillt assassins creed i 3 dager nå, Jeg får oppdrag om å finne info om personer, Men det visses ikke på mapet, Noen hint til hvordan jeg kan finne fram til folkene jeg skal prate med osv. sånn at jeg slipper å gå rundt i 4 byer i flere timer og ikke finne noe :s

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du må klatre opp i tårn der det sirkulerer ørner rundt. Når du er på toppen kan du trykke Y for å synkronisere, dette står også på skjermen! Det er en rekke tårn i hver bydel og jo flere du klatrer opp i jo mer av det som er på kartet vil bli synlig.

Arlendius

Jojo vet det. men har tatt alle tårnene, derfor jeg lurer på om jeg skal opp ditt igjen eller ? ;o takk for svaret foresten ^_^

Lenke til kommentar
Gjest member-97590
Du må se etter nye tårn i andre bydeler! :) Se etter tårn med ørner som flyr rundt dem, gå opp dit og synchronize! :)

ah så det trenger ikke å visses på kartet at det er et tårn i nærheten da?

Ikkje alle vises på kartet nei, men når du har tatt et tårn, dukker det gjerne opp fler på mappet i med at du oppdager en større del av byen.

Men se etter ørner, og når du har trykket y, så kommer det opp kor mange tårn du har tatt, og kor mange du har igjen.

Lenke til kommentar

Nei, det er en svakhet ved spillet. Når man skal foreta den 2. assassinasjonen i en by så står det ingen plasser at det er åpnet en ny bydel for deg med nye tårn å klatre i. Men det vises på kartet (om jeg husker rett), så du kan sette veifinner markøren din i den nye åpna bydelen slik at du er sikker på at du er der, for så å se etter et tårn med en ørn rundt å klatre opp i. Når du har synkronisert et tårn i en ny bydel, så vil det vises på kartet hvor alle de andre tårnene er i den bydelen.

Arlendius

Lenke til kommentar
Du må se etter nye tårn i andre bydeler! :) Se etter tårn med ørner som flyr rundt dem, gå opp dit og synchronize! :)

ah så det trenger ikke å visses på kartet at det er et tårn i nærheten da?

Ikkje alle vises på kartet nei, men når du har tatt et tårn, dukker det gjerne opp fler på mappet i med at du oppdager en større del av byen.

Men se etter ørner, og når du har trykket y, så kommer det opp kor mange tårn du har tatt, og kor mange du har igjen.

Hmm, men hvorfor ser jeg tårn i den ene by delen men ikke i for.eks "the rich district" ? :o

Nei, det er en svakhet ved spillet. Når man skal foreta den 2. assassinasjonen i en by så står det ingen plasser at det er åpnet en ny bydel for deg med nye tårn å klatre i. Men det vises på kartet (om jeg husker rett), så du kan sette veifinner markøren din i den nye åpna bydelen slik at du er sikker på at du er der, for så å se etter et tårn med en ørn rundt å klatre opp i. Når du har synkronisert et tårn i en ny bydel, så vil det vises på kartet hvor alle de andre tårnene er i den bydelen.

Arlendius

Ah tusen takk! :D veldig hjelpsomt ! takk takk ^___^

Lenke til kommentar

Noen som vet om det skal være ett templar flag på toppen at katedralen i i the rich district of Acre??

I følge flere kart som sirkulerer på nettet er det merket av ett flag-point på det hjørnet at katedralen og at det skal være "on building"... Jeg hadde 0/33 flags da jeg startet å samle flag, og har nå 32/33... Det er kun det flagget som er igjen, men jeg finner det ikke :blush:

HVOR ER DET??? :ph34r:

EDIT: LØST!!!

Dette kartet brukte jeg

http://i42.photobucket.com/albums/e333/God...ah/AcreRich.jpg

Dette kartet skulle jeg ha brukt

http://picasaweb.google.com/GhostGundam/As...407246326485378

Legg merke til at det er ett ekstra flagg på høyresiden midt på bilde på det kartet jeg skulle ha brukt :blush:

Endret av anolop
Lenke til kommentar

Er det den som er på toppen av den kirka som er vanskelig å komme opp til?..

Hadde funnet den men så runna jeg spillet og så visste ikke jeg at jeg kunne gå tilbake så jeg restarta spillet.

så jeg spiller andre spill fortiden man skal nok begynne flagg hunting veldig snart

Endret av CatoZ
Lenke til kommentar

Nei, det er ett flagg helt til høyre midt på kartet som befinner seg på en bygning nær kompisene til en reddet civilian. På den andre bygningen sør for den første, er det ett flagg som ikke står avmerket på kartet. Lett å finne...

Det var der jeg fant min siste ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...