Sultana007 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hei Lurte på hvilken av dem er parkeringlys?? 1 knappen er helt vanlig, men 2 knappen når jeg vrir rundt så lyser det samme som den 1 knappen og det som er forskjellen er at det kommer lys på displayer i klokka Hva er forskjell mellom de 2 og hvilken av dem er Parkeringlys??? Dumt spørsmål ,men lurer får det Takk Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hei! Du kan vel vri 2 ganger. Hvis du ikke vrir på den er det bare nærlys. Vrir du 1 gang er det park.lys, vrir du 2 ganger er det nærlys + lys på klokke, turtall, km osv Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 det letteste hadde vel vært å gå ut av bilen og se? Lenke til kommentar
Sultana007 Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Det er det som jeg ikke ser forskjell på !! Når jeg starter bilen så lyser det nærlys + det lyser på displayer inne vrir jeg en gang så er det veldig svakt lys vrir jeg en gang til så har jeg nærlys ,men ikke lys inne i displayer Endret 28. desember 2007 av Sultana007 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Det er det som jeg ikke ser forskjell på !! Når jeg starter bilen så lyser det nærlys + det lyser på displayer inne vrir jeg en gang så er det veldig svakt lys vrir jeg en gang til så har jeg nærlys ,men ikke lys inne i displayer hmm, det er vanligvis omvendt men svakt lys=parklys Lenke til kommentar
Sultana007 Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Er parkeringslys og kjørelys det samme ??? Endret 28. desember 2007 av Sultana007 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Nei. Nærlys og kjørelys er det samme Lenke til kommentar
Sultana007 Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Åja Oki , så det er Nærlys som man skal ha på dagen Tusen takk får svare . . har ganske lenge lurt på dette Endret 28. desember 2007 av Sultana007 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Ja, du må alltid kjøre med nærlys. Påbudt! Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 På meg høres det ut som du har skrudd bryteren feil vei.. Det uler vel ikke når du går ut av bilen? Lenke til kommentar
Sultana007 Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) jo det "piper når motoren er i gang og jeg tar å åpner døra da kommer det pipe lyd fra et eller annet sted Uansett hvor jeg vrir lys bryteren Endret 28. desember 2007 av Sultana007 Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Mørkekjøring med parklys anbefales ikke Lenke til kommentar
Sultana007 Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Neida Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Ja, du må alltid kjøre med nærlys. Påbudt! Feil. Det er påbudt med kjørelys, noe som også kan være parklys i kombinasjon med tåkelys/grøftelys, for de som har det. Det er riktignok ikke lov å kjøre med tåkelys i kombinasjon med nærlys, eller å bruke park- og tåkelys etter skumring. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Ja, der kom den ja. Og det måtte være fra en moderator... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Ja, der kom den ja. Og det måtte være fra en moderator... Lyst til å utdype? Jeg poengerte enkelt og greit at din informasjon faktisk ikke stemte. Det at jeg er brukermoderator har ingenting å si i denne saken. I de aller fleste situasjoner på forumet opptrer jeg som en bruker, og ikke moderator. Dette kommer fra moderatoren: Vi tar ikke noen diskusjon på hvorvidt en moderator burde postet akkurat det, i denne tråden. Tilbakemeldinger på slikt kan tas i tilbakemeldinger om forumet, for en generell diskusjon, eller på PM til meg. Endret 30. desember 2007 av fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå