grotove Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Heia;) Takker for hjelpa ang popup fra cid;) fikk det fjerna;) så nå er dataen fri fra slike ting;) Takker;) Men lurte på noe annet, for ofte eller inni mellom får eg en melding ang at det er for lite minne på maskina(hugser ikke alt som står der i den meldinga) men slik eg forstår det så er det for lite minne på maskina og blir bedd om å laste ned noe program som er gratis.. Da scanner den og maskina.. Lurte på om det er noen som kan hjelpe meg å finne ut hva eg skal gjøre??? har sletta og avinstallert en del fra maskina og som eg ikke skal ha lenger, spill blant anna;)Men da eg lasta ned det så ble siden vekke og nå vet eg ikke hvilke program det er snakk om.. Håper noe kan hjelpe?? På forhånd takk;) grotove;) Lenke til kommentar
norbat Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) At du skal laste ned et program for å scanne pga. for lite minne høres svært suspekt ut. Vil tro dette har noe med spyware å gjøre. I din forrige post (https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=884211) ble du anmodet om å poste en hjt-logg. Det bør du gjøre. Den kan fortelle om det ligger noe mer på PC-en din som bør vekk. Endret 28. desember 2007 av norbat Lenke til kommentar
Digitalis Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Dette er reklame og den lurer ie sine standardsettinger, men ikke hvis du øker sikkerheten et hakk over normalen. Jeg har 4 gb minne og bruker Tune Up program, så jeg er sikker på at jeg ihverfall ikke mangler minne eller kan få bedre ytelse enn det jeg allerede har. Likevel fikk jeg samme melding. Sett popupblokkeren på middels og sikkerheten på middels høy så forsvinner det. Endret 29. desember 2007 av Digitalis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå