voja Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 har akkruat lagt inn xp på en 2,5" SATA disk.. dette gjorde jeg på min stasjonære, pga bootproblemer på laptop.. men når jeg stapper den inn i lap topen, kommer det bare blåskjerm.. noen idèer ? Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Kan ha noe med at laptopen ikke har samme HW som den stasjonære. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Den man skal ha OS på må man legge det inn på også. Du kan ikke legge inn på en annen maskin. Du må legge det inn på den bærbare med andre ord. Lenke til kommentar
voja Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 men får ikke gjort dette, for jeg får ikke bootet fra cd rom. får ikke byttet på boot rekkefølgen, for bois er passordbeskyttet (kjøpte brukt på finn.no).. bah. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Det er mulig å resette Bios på absolutt alle hovedkort, det er bare å levere den inn eller demontere selv. Lenke til kommentar
hegvold Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 kan du ikke kontakte han du kjøpte PCen av da? Kan hende det vil funke viss du holder inn insert knappen mens du starter maskinen, for da vil bios resette seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå