Gå til innhold

Er Dette eit godt houvedkort?

erik456

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hey er dette eit godt hovedkort for ein som bruker det til spill,msn,osv.....ABIT IP35 PRO, P35, Socket-775, ATX, Silent Otes2, 2xGbLAN, DDR2, 2xPCI-Ex16

Eller har noen av dere noe anna å anbefalla????

God Kveld!

Jeg vil på det sterkeste anbefale dette hovedkortet MSI X38 Diamond, X38, Socket-775, DDR3, X-Fi, ATX, 2xGbLAN, 2xPCI-Ex(2.0)x16.

Den har et integrert Creative X-FI lydkort som er et pluss. Kan ha grafikkortet i SLI hvis de skulle være nødvendig + 12 Usb porterog har DDR3 minne som standar noe som kommer til å bli mere og mere av i fremtiden. Og har ikke hatt noe problemer med BIOS i det hele tatt. :new_woot:

Hovedkortet holder generelt lavt støynivå/temperatur (kommer helt ann på hvor mye kjøling du ønsker å ha i pc din), noe som er en fordel for oss som vil spille.

Ett meget godt kort for gamere og for oss som liker å chatte på msn osv.

Her har du en link til dette kortet: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=340022

Mvh

Steffen

Lenke til kommentar
[

Jeg vil på det sterkeste anbefale dette hovedkortet MSI X38 Diamond, X38, Socket-775, DDR3, X-Fi, ATX, 2xGbLAN, 2xPCI-Ex(2.0)x16.

Den har et integrert Creative X-FI lydkort som er et pluss. Kan ha grafikkortet i SLI hvis de skulle være nødvendig + 12 Usb porterog har DDR3 minne som standar noe som kommer til å bli mere og mere av i fremtiden. Og har ikke hatt noe problemer med BIOS i det hele tatt. :new_woot:

Å kjøpe et ddr3 kort nå som ddr3 prisen er i himmelen og ddr2 prisen er i bånn er ikke særlig lurt, samtidig er ytelsesforskjellen nærmest null.

Og det går IKKE an å kjøre SLI på X38 hovedkort, Abit iP35-Pro som trådstarter spør om er et meget bra kort til en fornuftig pris.

Lenke til kommentar
er dette eit bra houvedkort å kjøpe???http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=336470&view=detailed#ProductTabs

Er ikke så aller værst med tanke på DDR2 og DDR3 muligheter.

Personlig ville jeg heller godt for et X38 med DDR2. Jeg ser ikke meningen med å benytte seg av DDR3 enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...