sigg92 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg har et EN8800GTS skjermkort å jeg lurer på hvor mange grader som skjermkortet burde være på. mitt ligger på rundt 70 grader å jeg har overklokka det. Vifta mi ligger på 70%. hva er maks gradene for detta skjermkortet?? Gi svar så fort som mulig.. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Er det 70 grader under load eller idle? Disse kortene utvikler en del varme, men hvis det nærmer seg 80 grader load så ville jeg begynne å bremse ned (eller øke hastigheten på vifta). Endret 29. desember 2007 av heanwi Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er det 70 grader under load eller idle? Disse kortene utvikler en del varme, men hvis det nærmer seg 80 grader load så ville jeg begynne å bremse ned (eller øke hastigheten på vifta). 80 grader er helt greit, begynner det å nærme seg 90 grader, da.... Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Første 8800-serien throttler ved 120 grader, og shutdown ved 130 grader og høyere. Så er langt å igjen! Dette er grafikkortene. GTX-ene mine har ingenting i mot å nå temperaturer som 110 grader (dette er det meste jeg har hatt), men uheldigvis sitter jo SB rett under første grafikkort, og denne er ikke så komfortabel når den mottar så mye varme fra det ene grafikkortet over. Så hvis du har problemer er det antakelig at HK ditt blir for varmt pga varme grafikkort. Selv løste jeg problemet ved å kjøpe to Thermaltake HR-03 Plus til mine GTX-er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå