Simenrf Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hei lurer på om jeg burde kjøpe Windows Vista Basic, i steden for Home Premium, siden det er litt billigere. Og jeg er ikke Bill Gates så penger for meg, hver krone teller Så hvordan er Basic til gaming ? dårlig? burde jeg ha XP? Spillene jeg skal spille er: Crysis, Call of Duty 4, CS:S Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hei lurer på om jeg burde kjøpe Windows Vista Basic, i steden for Home Premium, siden det er litt billigere. Og jeg er ikke Bill Gates så penger for meg, hver krone teller Så hvordan er Basic til gaming ? dårlig? burde jeg ha XP? Spillene jeg skal spille er: Crysis, Call of Duty 4, CS:S Premium er ikke bedre til gaming enn basic. Det med basic er at den er strippa for ting som EU krevde av microsoft. en strippa versjon. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Bruk MS' sider for å sammenligne Windows-versjoner. Fatter ikke at folk ikke klarer å bruke søkemotorer. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hei lurer på om jeg burde kjøpe Windows Vista Basic, i steden for Home Premium, siden det er litt billigere. Og jeg er ikke Bill Gates så penger for meg, hver krone teller Så hvordan er Basic til gaming ? dårlig? burde jeg ha XP? Spillene jeg skal spille er: Crysis, Call of Duty 4, CS:S Premium er ikke bedre til gaming enn basic. Det med basic er at den er strippa for ting som EU krevde av microsoft. en strippa versjon. Dette er feil. Basic er bare den enkleste og billigste utgaven av Vista, den har blant annet ikke Aero-grensesnitt (glass-effekten) eller små miniatyrbilder på oppgavelinjen. EU-versjonen som du henviser til heter det samme som de vanlige versjonene, bare med en N etter navnet. Striden mellom Microsoft og EU gikk mest på om Windows Media player skulle være med, så i disse versjonene følger ikke den med. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Bruk MS' sider for å sammenligne Windows-versjoner. Fatter ikke at folk ikke klarer å bruke søkemotorer. Blir du provosert av at han sender inn spm om Vista til et Vista-forum? Alle ting det blir spurt om her kunne man sikkert søke seg frem til på Google, det gjør det likevel ikke galt å spørre her... Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Men funker Vista Basic til Crysis og CoD4? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå