LucarioX Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Akkurat lastet ned Ratchet & Clank demoen fra PS Store. Demoen var på nesten 2GB. Har vel brukt ca. 14 timer på å laste den ned. Nå, når den endelig er ferdig vil den ikke innstallere seg. Står bare "Det oppsto en feil under innstalleringen.) !! Hvordan skal jeg fikse dette? Skikkelig sur og trist nå Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Samme skjedde med meg på Timeshift multiplayer demo. Skjedde også om eg slettet og lastet ned på nytt. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Kan det være en feil med HDD? Ville det hjelpe å stappe inn en ny? Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Skjedde meg også da jeg skulle instalere Kane & Lynch demoen, men det gikk fint da jeg lasta den på nytt. Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Har hatt dette problemet jeg også (Har det ennå) men da gjelder det ''Icon'' demoen på US Store, lastet den ned (800MB) å når jeg skulle innstalere den gikk det ikke Men 14 Timer? Jeg brukte 5 minutt. Hehe Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Er på hytta, kjempe tregt nett. Hehe. Får vel prøve igjen når jeg kommer hjem da Noen som vet hva dette problemet skyldes? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Det skal følge med en feilkode i meldingen. Noter den og søk på google. Mulig at det er koden som betyr "Jeg kan ikke installere og jeg vet ikke hvorfor". Sannsyneligvis er dette en tilfeldig feil, men last ned på nytt og det skal virke hvis dette er feilen. Men ta et søk for sikkerhets skyld og du vil få svar blandt de første søkene. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Timeshift MP demo og ICON demo fra US funker ikke på norske... Noen nedlastinger kan bli ødelagt hvis du slår av ps3en midt i en nedlasting, har skjedd med meg flere ganger.. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Har hatt dette problemet jeg også (Har det ennå) men da gjelder det ''Icon'' demoen på US Store, lastet den ned (800MB) å når jeg skulle innstalere den gikk det ikke Men 14 Timer? Jeg brukte 5 minutt. Hehe Sliter med icon jeg å Lenke til kommentar
tosk422 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Har hatt dette problemet jeg også (Har det ennå) men da gjelder det ''Icon'' demoen på US Store, lastet den ned (800MB) å når jeg skulle innstalere den gikk det ikke Men 14 Timer? Jeg brukte 5 minutt. Hehe ja samme. Du må ha veldig dårlig linje hvis du bruker 14timer? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 ja samme. Du må ha veldig dårlig linje hvis du bruker 14timer? Er på hytta, kjempe tregt nett. Hehe. Får vel prøve igjen når jeg kommer hjem da Noen som vet hva dette problemet skyldes? Tosk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå