Gå til innhold

Mobil ser fungerende ut, men er det ikke

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg kjøpte en SE K530i for noen måneder sia som har fungert fint inntil nylig. For noen uker sia fikk jeg høre at søstera mi hadde prøvd å ringe meg, men hun fikk ikke kontakt i andre enden (ingen lyd/summetone). Jeg sa at mobilen min var skrudd på hele tida, så det hørtes rart ut. Jeg så på displayet og alt så helt normalt ut. Deretter prøvde jeg å ringe med den, men det gikk ikke. Jeg slo den derfor av og på igjen, og da fungerte den som normalt. I dag hadde noen på jobben prøvd å ringe meg uten å få svar, og det viste seg at det samme problemet hadde oppstått igjen (alt så normalt ut på telefonen). Dette er selvfølgelig helt uakseptabelt i og med at det er umulig for meg å vite når noe er galt, siden alt ser bra ut på displayet.

Betyr dette at det er noe feil med mobilen og jeg burde reklamere den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Jeg kjøpte en SE K530i for noen måneder sia som har fungert fint inntil nylig. For noen uker sia fikk jeg høre at søstera mi hadde prøvd å ringe meg, men hun fikk ikke kontakt i andre enden (ingen lyd/summetone). Jeg sa at mobilen min var skrudd på hele tida, så det hørtes rart ut. Jeg så på displayet og alt så helt normalt ut. Deretter prøvde jeg å ringe med den, men det gikk ikke. Jeg slo den derfor av og på igjen, og da fungerte den som normalt. I dag hadde noen på jobben prøvd å ringe meg uten å få svar, og det viste seg at det samme problemet hadde oppstått igjen (alt så normalt ut på telefonen). Dette er selvfølgelig helt uakseptabelt i og med at det er umulig for meg å vite når noe er galt, siden alt ser bra ut på displayet.

Betyr dette at det er noe feil med mobilen og jeg burde reklamere den?

God kveld!

Det som kan være hovedårsakene rett å slett kan være at telefonen trenger en software opptatering eller at det er noe galt med sim kortet til operatøren du har eller noen innstillinger på telefonen som er gale. Men det jeg råder deg til at du går til den forhandleren du kjøpte telefonen hos og forteller seff hva som er problemet. Og da kan du spørre om de tingene jeg nevnte ovenfor og eventuelt å få sendt den inn på reperasjon.

Hvis det skulle oppstå flere spørsmål spørsmål så kontakt meg på E-mail: [email protected]

Du får ha en strålende nyttårs feiring og håper det kan være noe av det jeg har nevnt som kan være problemet. :xmas: :xmas: :xmas:

Mvh

Steffen

Endret av Vallahovin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...