nasse222 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Kjøpt Corsair Flash Voyager 2Gb minne Usb brikke, men hvordan får jeg den ti lå bli registrert som minne? Skjer ingenting annet når jeg plugger den i Usb enn at den kommer opp på MinDatamaskin som en Usb lagringsmedia.. Filsystemet var FAT, så nå formaterer jeg den til Nt..systemet. Noen tips? Kjører Ms Vista 32 bits Har 2Gb minne fra før. Lenke til kommentar
JallaMario Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) For å aktivere "ReadyBoost" Går du til egenskaper for minnepennen (Høyreklikk Egenskaper) Så til fanen "ReadyBoost" her velger du "Bruk denne enheten" trykk OK. EDIT: Det å bruke en minnepenn vil ikke gi samme ytelsen som en RAMbrikke vil gi. Endret 28. desember 2007 av JallaMario Lenke til kommentar
nasse222 Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) For å aktivere "ReadyBoost" Går du til egenskaper for minnepennen (Høyreklikk Egenskaper) Så til fanen "ReadyBoost" her velger du "Bruk denne enheten" trykk OK. EDIT: Det å bruke en minnepenn vil ikke gi samme ytelsen som en RAMbrikke vil gi. Nei, er klar over det, men ble tipset om at maskinen skulle bli pittelitt raskere! Brikken kostet 109Kr.. :=) Bruker de innstillingene nå du refererer til! Men hvor får jeg opp at jeg har tilført minne? Klarer ikke se noen plass at jeg har mere minne enn det som er levert med Vista,, Endret 28. desember 2007 av nasse222 Lenke til kommentar
JallaMario Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Under fanen "ReadyBoost" kunne du velge størrelse det er den enesta plassen jeg har funnet for å sjekke størrelsen på ReadyBoost-minnet. Det blir vel ikke på noen måte lagt til som ekstra systemminne. Lenke til kommentar
nasse222 Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 mm..ok, merker ingen forskjell enda i alle fall:s Dette Phising filteret under Verktøy i Explorer da? Skulle visst bli raskere leser hvis en deaktiverte dette også..? Noen testet??? Lenke til kommentar
JallaMario Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 ReadyBoost gir vell mest merkbar ytelsesøkning på systemer med mindre enn 1GB RAM. Angående Phising filteret så er det vell anbefalt å ha det på. Lenke til kommentar
nasse222 Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Ok, thanx for svar! Lenke til kommentar
mrwarburton Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Ok, thanx for svar! hei folkens jeg har et lite problem som jeg håper dere kan fortelle meg. pc`en min lagger som bare "F" jeg kan knapt spille wow. den lagger på wow på lavest grafikk også! det er nok skjermkortet som er problemet, så hvilket skjermkort bør jeg kjøpe? jeg har nvidia geforce 7300 256 mb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå