pompews Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Hei. Har fått en del fingeravtrykk og fettmerker bakpå IPoden min, så lurte på hvordan man burde vaske dem vekk. Endret 28. desember 2007 av pompews Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Ta en fiberklut (de er som oftest beregnet på vinduer, og de er ofte lilla) og skyll den i varmt vann, og så vrir du den godt Fungerer på skjermen også, bare husk å vri GODT! Lenke til kommentar
pompews Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Okei, skal prøve (; Takk edit: vi har ikke fiberkluter i huset. er det noe annet jeg kan bruke? Endret 28. desember 2007 av pompews Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Bare gnikk med vanlig dasspapir. Kanskje fuktet med litt rødsprit. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Faen, jeg kjøpte sånn tynn plastikk til å lime oppå, men det ble masse støv på innsiden av den. Så nå er innsiden full av små støv/hår. Går det ann å vaske det vekk fra limet på noen måte? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Du får ikke støvet vekk uten å vaske vekk limet. Limet kan du vaske vekk med rødsprit eller kanskje white-spirit. Aceton ville jeg vært litt forsiktig med, siden det er tynn plast du har. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Så med andre ord er jeg fucked da. Ser ut som jeg må kjøpe en bæreveske, men alle jeg ser på apple store ser så jævlig store ut. Jeg kjøpte noen til den forrige iPoden min, men de var altfor store, så iPoden fikk nesten ikke plass i lomma. Jeg har classic btw. Noen forslag til noen tynne? Og hva er forskjellen på silikon og plastikk og det der? Endret 28. desember 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå