POB Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Jeg har en PII 300MHz m/ 256Mb ram, TNT2 16Mb og 100 Gb Hd. Jeg vurderer å gå til anskaffelse av et Pinnacle firewire-kort og Pinnacle StudioDV eller Studio 7. Er det noen som har erfaring med såpass liten prosessorytelse sammen med disse programmene? Takknemlig for svar. :smile: [ Denne Melding var redigert av: POB på 2002-01-07 14:08 ] Lenke til kommentar
Yoda Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Proz'n ser i utgangspunktet litt tynn ut. Jeg fikk problemer med en PII 266 + Pinnacle StidioDV. Jeg ville ha sjekket hvor mye disken klarte å laste. Hvis den klarer mer en 3600 kb/s (aller helst mer) skulle nedlasting gå greit. Rendering av Dv går selvfølgelig sakte. Ved upload til DV-kamera kan du risikere at maskinen rett og slett ikke klarer å levere nok data, eller leverer data i rykk og napp slik at opptaket blir ubrukelig. Yoda Lenke til kommentar
Rune Kvam Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Burde gå greit det, så lenge du ikke har for mange applikasjoner oppe samtidig. Drep alle programmene som går i bakgrunnen. Jeg kjørte tidligere med en PII-400, med 128MB ram. Tregt skjermkort osv.. Hadde da en disk 7200RPM 40GB. Grunnen for at jeg oppgraderte var at det tok så alt for lang tid å generere den ferdige filmen, med alle overganger osv.. Rune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå