badblood Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 https://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=10178 Hvilken kabel skal jeg gå for? Denne; https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=122703 ? Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Den har tydeligvis også bare coax-inngang for digital lyd. Det som er mulig er å bruke kabelen som følger med PS3'en og koble til analog lyd på en av AUX-inngangene på anlegget, og bruke HDMI til TV. Da blir lyden fra PS3 mikset ned til to kanaler, men anlegget har jo jukse-surround likevel, så det er ikke sikkert det blir noe særlig dårligere enn med digital lyd inn. Hva betyr det? At jeg ikke kan få optisk lyd? Ville neppe bekymret meg med det anlegget. Om du får ned-mikset lyd som det sies så kan det umulig å ha noe å si da du ikke har surround anlegg . Bare pass på å få HDMI inn på TV'n din fra PS3'n. Tror ikke du skal forvente deg all verden lydmessig uansett - dog noen av disse "jukse" anleggene kan låte ganske bra alikevel. Prøv - låter det bra så er det bra. Endret 29. desember 2007 av Dr.Peedee Lenke til kommentar
badblood Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Den har tydeligvis også bare coax-inngang for digital lyd. Det som er mulig er å bruke kabelen som følger med PS3'en og koble til analog lyd på en av AUX-inngangene på anlegget, og bruke HDMI til TV. Da blir lyden fra PS3 mikset ned til to kanaler, men anlegget har jo jukse-surround likevel, så det er ikke sikkert det blir noe særlig dårligere enn med digital lyd inn. Hva betyr det? At jeg ikke kan få optisk lyd? Ville neppe bekymret meg med det anlegget. Om du får ned-mikset lyd som det sies så kan det umulig å ha noe å si da du ikke har surround anlegg . Bare pass på å få HDMI inn på TV'n din fra PS3'n. Tror ikke du skal forvente deg all verden lydmessig uansett - dog noen av disse "jukse" anleggene kan låte ganske bra alikevel. Prøv - låter det bra så er det bra. Allright, gikk for dene da, bare 2 meter; https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=122703 Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Hva skal du med den? Det er da ikke Coax ut fra PS3? Lenke til kommentar
badblood Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Hva skal du med den? Det er da ikke Coax ut fra PS3? Wtf? Ok, hvilken kabel skal jeg kjøpe da? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 For hundre-og-sjette gang: Du behøver HDMI fra PS3 til TV og kan bruke kabelen som følger med PS3 til lydanlegget ditt. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 bruk den scart kontakten som fulgte med ps3'en og koble kun i den røde og gule, drit i den hvite Nei, den røde og hvite er lyd. Gul er kompositt video. Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 ja jo det var 50/50 at jeg huska rett der ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå