Revenant Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Hei! Finnes det noen der ute som kan hjelpe meg litt på vei med dette problemet? Jeg skaffet meg akkurat en 120 Gb WD 8 Mb cache, setter den glad og fornøyd inn i maskinen, partisjonerer, kopierer osv. Når jeg endelig er fornøyd med oppsettet av disken så tenkte jeg at jeg skulle kjøre en test av ytelsen med Sandra og til min store fortvilelse så får jeg bare 13000ognoe. Denne disken skal ligge på 30000ognoe. Hva er galt? DMA og write caching er enablet. Oppsett: se sig. IDE0->IBM40Gb->DVD-ROM IDE1->WD120Gb->Plextor Lenke til kommentar
Howard Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Anbefaler sterkt å ikke stole blindt på resultatet i Sandra. Det avhenger svært mye av partisjonsstørrelse, hvor mye data det er på disken osv. Forsøk også å teste med HD Tach og ATTO Drive benchmark. Lenke til kommentar
Revenant Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 Mange takk Howard, akkurat svaret jeg var på utkikk etter. Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Fjern Plextoren fra samme IDE kabel, og sjekk om ikke dette hjelper på resultatet. Det skal ikke forundre meg at det er her feilen ligger. Hvis dette er tilfelle, ville jeg satt begge harddiskene på den ene IDE kabelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå