ksvens1 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Vet du om det kommer en etterfølger da?? Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Vet du om det kommer en etterfølger da?? Nei, men personlig er jeg sikker på det. Men det blir nok en stund til Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Noen andre videoer av denne enn de på youtube? Mulig jeg ryker på en Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Noen andre videoer av denne enn de på youtube? Mulig jeg ryker på en lei din n95 8gb allerede Lenke til kommentar
andy1983 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Heisann! Er det noen her som har 8800 Sapphire? Er det samme telefonen som Arte "innvendig", bare litt ekstra skinn og slikt utenpå? Virker som at den anbefales av dere som har den? Har lyst på, er lei av min klumpete og store HTC... Mvh Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 Tror det kun er en edelsten og skinn som er forskjellen ja Uten at jeg har sett sapphire i virkligheten så vil jeg tro at arte er penere å se til...... Den anbefales i alle fall på det sterkeste Lenke til kommentar
andy1983 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Takk for svar. Er det noen som vet om noen butikker de selger de i i Oslo/Bærum? Kommer til å bestille på nettet, men greit å se de "live" først. Synes Sapphire ser fin ut jeg... Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Tror jeg skal skaffe meg denne i sommer. Er så lei av å ha en helvetes stor mobil i lomma! (N95 8GB) :!: Muligens jeg kjøper den i us. Koster ca 1000USD og det er en bra pris! Lenke til kommentar
Zauron91 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 nå som dollarkursen også er lav så bestilte jeg den for 800USD fra ebay. det ble til sammen 4020kr eller noe. Jackpot spør du meg(H) gleder meg til å få telefonen Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 nå som dollarkursen også er lav så bestilte jeg den for 800USD fra ebay. det ble til sammen 4020kr eller noe. Jackpot spør du meg(H) gleder meg til å få telefonen Hvordan blir det med å få norsk språk på den? Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Å så ble radiodelen også løst ved å kjøpe et nokia bluetooth headset bh903. Så nå har jeg endelig radio i kombinasjon med denne :-) Lenke til kommentar
Zauron91 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 nå som dollarkursen også er lav så bestilte jeg den for 800USD fra ebay. det ble til sammen 4020kr eller noe. Jackpot spør du meg(H) gleder meg til å få telefonen Hvordan blir det med å få norsk språk på den? jeg har hørt at du kan laste ned språk pakker fra nokia.com ellers så finner jo du de fleste språk når du starter opp telefonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå