Andynator Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg likte Arte fordi den er noe annet enn alle andre telefoner jeg har hatt tidligere.....å det trengte jeg Ikke slark i slideren som er vanlig i nokia, ikke plastic fantastic som er vanlig i flesteparten av telefonene, ikke bortkastet gps i miniformat, ikke noe super spillkonsoll osv....bare en fantastisk flott telfon(som ja koster alt for mye) men som gir meg det jeg trengte etter å ha "lekt" med det meste andre..... Skjønner? Lenke til kommentar
Nmcu Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Min ligger på posten i Stokke. Får den i morgen, skal bli moro å prøve noe annet en disse plastikk telefonene. Jeg har prøvd en del telefoner, men denne har jeg store forhåpninger til. Gleder meg !! Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Min ligger på posten i Stokke. Får den i morgen, skal bli moro å prøve noe annet en disse plastikk telefonene. Jeg har prøvd en del telefoner, men denne har jeg store forhåpninger til. Gleder meg !! håper du blir fornøyd Er et delig stykke mobil du får i nevene .-) Lenke til kommentar
shegg Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Min ligger på posten i Stokke. Får den i morgen, skal bli moro å prøve noe annet en disse plastikk telefonene. Jeg har prøvd en del telefoner, men denne har jeg store forhåpninger til. Gleder meg !! håper du blir fornøyd Er et delig stykke mobil du får i nevene .-) Har fått min , stykke mobil ? Jeg vil vel si smykke.he he Kompakt og deilig mobil Min ligger på posten i Stokke. Får den i morgen, skal bli moro å prøve noe annet en disse plastikk telefonene. Jeg har prøvd en del telefoner, men denne har jeg store forhåpninger til. Gleder meg !! håper du blir fornøyd Er et delig stykke mobil du får i nevene .-) Lenke til kommentar
shegg Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Min ligger på posten i Stokke. Får den i morgen, skal bli moro å prøve noe annet en disse plastikk telefonene. Jeg har prøvd en del telefoner, men denne har jeg store forhåpninger til. Gleder meg !! håper du blir fornøyd Er et delig stykke mobil du får i nevene .-) Hei Har du funnet headsett med ledning. Synes de er best. Slipper og tenke på og lade . Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 De selger bla på chlas olson, men vet ikke kvaliteten på dem. Tror ikke det skal være noe problem å få tak i noen verken på elkjøp eller andre steder Lenke til kommentar
Nmcu Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg har søkt etter noen øreklokker med mini usb, men det var vanskelig å finne noen. Får ta en tur i en mobil shop å se etter noen, samtidig skal jeg ha en ny veske til mobilen. Mobilen er helt rå !! Bilde, litt dårlig men det får duge: http://i8.tinypic.com/6si82ti.jpg Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 På nokia sin hjemmeside under tilbehør for mobilen finner du noen øreklokker og som sagt var jeg på telefonen med en kompiss fra clas ohlson og han sa de hadde inne så kan ikke skjønne at de skal være vansklige å få tak i.... Uansett ville jeg heller innvistert i et a2dp headsett Lenke til kommentar
shegg Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg har søkt etter noen øreklokker med mini usb, men det var vanskelig å finne noen. Får ta en tur i en mobil shop å se etter noen, samtidig skal jeg ha en ny veske til mobilen. Mobilen er helt rå !! Bilde, litt dårlig men det får duge: http://i8.tinypic.com/6si82ti.jpg Hei Husk at det er Micro USB og ikke mini USB. Bare til info. Lenke til kommentar
shegg Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 På nokia sin hjemmeside under tilbehør for mobilen finner du noen øreklokker og som sagt var jeg på telefonen med en kompiss fra clas ohlson og han sa de hadde inne så kan ikke skjønne at de skal være vansklige å få tak i....Uansett ville jeg heller innvistert i et a2dp headsett Hei Bruker SE 970 sin Stereo Bluetouth. Veldig bra lyd. Men liker og ha headsett med ledninger liggende i bilen bla. Slipper og tenke på ladning. Lenke til kommentar
Nmcu Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Tror jeg sier meg fornøyd med denne: Nokia Adapter Audio AD-55 Lydadapteren AD-55 fra MicroUSB til Minijack 3,5mm kontakt for direkte tilkobling til eksterne høyttalere eller headset. Skal prøve denne, den fungerer på min Sony Ericsson T650i også: Sony Ericsson Blueth. Headset HBH-DS980 Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Flott... Til en opplysning vil jeg bare nevne at man kan høre musikk i den vedlagte bluetooth saken som følger med også Litt stusselig med bare 1 øre, men muligheten er der :-) Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 By the way... Noen som vet om det er muligheter for oppdatering til radio på serie 40 telefoner? Eller et headsett som har innebygd radio? radio er viktig for meg serdu Å det litt rare er følgende: setter du opp aktiv ventemodus får du faktisk et valg som heter "radio og musikk" men som bare går over til musikkspiller når du er fremme på skjermen igjen...... Så er det en radio på vei her????? Nokia svarer selvsagt ikke på mailene sine eller tar telefonen så dem er det håpløst å spørre Lenke til kommentar
shegg Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Knust display. Hadde Nokia Arten min i 10 dager.Glasset knuste uten at jeg har mistet den i bakken. Plutslig oppdaget jeg sprekk i glasset. Meget irriterende. Leverte den til service . Her sa de at dette ikke ville gå på garantien. Trodde det var ripe/uknuslig glass på denne.Nytt glass ca 1000,- , det er foreløpig anslag. Endret 24. januar 2008 av shegg Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Knust display.Hadde Nokia Arten min i 10 dager.Glasset knuste uten at jeg har mistet den i bakken. Plutslig oppdaget jeg sprekk i glasset. Meget irriterende. Leverte den til service . Her sa de at dette ikke ville gå på garantien. Trodde det var ripe/uknuslig glass på denne.Nytt glass ca 1000,- , det er foreløpig anslag. Det er nok ikke uknuselig glass, men skal være ripesikkert. Uheldig det da. Lenke til kommentar
shegg Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 kjipt Ja. Også 1 -3 uker uten telfonen. Bruker en Nokia E51 i mens. Men det er ikke det samme. Savner Arten. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Mye feil med den eller? Lenke til kommentar
shegg Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Mye feil med den eller? Nei Helt støken . God tlf . Alt virker.Greit kamera 3,2 . Veldig god lyd i utvendig høytalere. Veldig fyldig lyd.Tastene er gode . Serie 40 tlf. Slik at menyen er veldig lett og bruke. Dock som fulgte med er perfekt. Lader gjennom USb.Men Bluetoth headsette kunne vært bedre. Der bruker jeg heller en Samsung 410 i stedet. Bare synd med glasset som sprakk. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Deiligste telefonen jeg noen gang har hatt. vanskelig å beskrive, men du sitter med et smykke her på alle fronter. Jeg har heller ingenting imot headsettet som følger med, sitter som støpt,perfekt lyd og ser bra ut Docken hadde ikke trengt å lyst når den ladet, slitsomt på nettene(så om noen vet om mann kan skru av den funksjonen så skrik ut) Bildene jeg har tatt er mye bedre enn hva G800 klarte å ta(selv uten blitz) å lyder, videoringetoner,temaer er helt ekslusivt konge. Musikk spilleren er rask, viser bilder av album å har bra lyd, høytaleren er super, menyene lette og alt er bare helt konge Deilig å slippe å bry seg om hvilke telefoner som er på markedet hele tiden når du sitter på den perfekte selv Eller......jeg kommer nok til å kjøpe etterfølgeren også tror jeg om de putter inn en radio(for det savner jeg) inntil den tid, jysla fornøyde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå