Gå til innhold

Motemobilen Nokia ARTE

Andynator

Anbefalte innlegg

Ikke mange (om ingen) av Nokias modeller har vekket mine følelser før denne

Å siden det for tiden er tørket for interesante mobiler(uansett type) Skal jeg ha denne..

Men når kommer den og hva vil prisen ligge på???

selv om det blir nevnt at den skal komme "snart" er det få nettbutikker som vet når, ellers er det lagt ut priser på 8700 til 11-12000 kr...

Spørsmålet er da om det er lurt å forhåndsbestille til rimligste pris(i dag) eller om prisen vil gå mye ned eller opp når telefonene faktisk kommer til butikk...

Uansett har jeg aldri sette en vakkrere telefon :w00t:

Hmmm. dessverre klarer jeg ikke legge inn bilde her(uvisst av hvilken grunn)

Kanskje noen andre kan klare det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan glede deg. Telefonen er fantastisk. Den rett og slett glinser mot deg :) Tung og god, og du kjenner at det er skikkelig kvalitet.

Og nå har også Nokia endelig skjønt innmat. Fantastisk bra Opera Mini, og ikke minst kameraet er blitt mye bedre, og 3G er på plass. Synes også skjermen er hakket skarpere og bedre enn 8600 Luna.

BT som er med er også av meget høy kvalitet.

Som sagt en mobil som det oser kvalitet og ikke minst litt luksus av :)

Lenke til kommentar
Du kan glede deg. Telefonen er fantastisk. Den rett og slett glinser mot deg :) Tung og god, og du kjenner at det er skikkelig kvalitet.

Og nå har også Nokia endelig skjønt innmat. Fantastisk bra Opera Mini, og ikke minst kameraet er blitt mye bedre, og 3G er på plass. Synes også skjermen er hakket skarpere og bedre enn 8600 Luna.

BT som er med er også av meget høy kvalitet.

Som sagt en mobil som det oser kvalitet og ikke minst litt luksus av :)

Har du fått den allerede?

Kanskje du kan svare på et veldig viktig spørsmål da siden nokia ikke klarer svare på det og netbutikkene er uenige...

Er der radio på den?

Lenke til kommentar

Ja, Nokia oppgir ikke radio(men de har gitt feil opplysninger før) flere nettsider oppgir at den har mens noen også oppgir at de ikke har eller ber meg kikke på nokia sine sider(som da ikke oppgir radio)

Irriterende om det skulle vise seg at det mangler....er en viktig sak for meg det...

Nb! Nokia klarer ikke svare pr mail, men det er vel heller ingenting nytt :dontgetit:

Endret av Andynator
Lenke til kommentar
Hvor bestilte dere denne mobilen?

Yatack

Har prvd den vanlige 8800,og det er elendige knapper på den.Altfor små og klikker sinnsyk når man trykker på de.

Tror ikke disse helt kan sammenlignes

Knappene ble vel allerede bedre på sirroco modellen

Lenke til kommentar

Knappene er helt fine, ikke noe problem å trykke på de. Skrive sms er kjempefint også.

Har hatt den siden 21. desember, og er som sagt kjempefornøyd. Jeg snakker mye i telefon, og

kan fint lade hver 3-4 dag...

Skjermen er krystallklar, telefonen er blytung (satt på spissen), og kvaliteten er kanon!

At det er Radio bryr jeg meg ikke om, da jeg ikke bruker det på telefonen (noe som man sikkert skjønte siden jeg ikke sjekket det opp) Har en N82 som tvilling og den har alt...

Lenke til kommentar

Så fikk jeg endelig dette smykket...

Men et lite spørsmål til dere som har SERIE 40 på nokia telefoner fra før av

Er det ikke slik at kalenderhendelser,møter og avtaler skal komme opp på skjermen av seg selv slik som på serie 60?

Håper noen kan svare meg raskt på dette

Lenke til kommentar
Så fikk jeg endelig dette smykket...

Men et lite spørsmål til dere som har SERIE 40 på nokia telefoner fra før av

Er det ikke slik at kalenderhendelser,møter og avtaler skal komme opp på skjermen av seg selv slik som på serie 60?

Håper noen kan svare meg raskt på dette

Hei

Ett par andre spørsmål. Hvor kjøpte du ?

Fulgte det med kun bluetouth headset eller var det ett vanlig med ledning også.

Hvordan lader du telefon og det bluetouth headsettet. Skjønner at det er med en dock.

Men lader du kun tlf der ?

Lenke til kommentar

Hei

kjøpte den på YaTack, de hadde noen få inne.

Der fulgte ikke med musikkheadsett, bare bluetooth headsett.

Jeg har et trådløst A2dp headsett så det var ikke noe problem. Uansett går det nok ann å kjøpe et med mini usb utgang på.

Du kan lade på 3 måter

1- Du bruker den fete dockingstasjonen

2- Du koppler fra docking stasjonen og får en vanlig ledning som du stapper i telefonen

3- Telefonen lader via usb kabelen som kopples mot dataen(det er det ikke mange nokiar som gjør)

Bluetooth headsettet lades på samme måte som 1 og 2

Men så var det dette med å få kalenderhendelser opp på skjermen da..........jeg hadde en Serie 40 telefon for noen år siden som jeg mente gjorde dette

Anybody????

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd den ja, falt ikke særlig i smak hos meg.

Jeg har råd til den ja, men på den andre siden har jeg ikke råd til å bruke/sløse penger.

Jeg har selvfølgelig sett den fordi jeg har prøvd den, ja.

Foretrekker Apple's iPhone som forhåpentligvis er i postkassen om et par dager. Forresten så har iPhone "fetere" docking stasjon m. infrarød, som lar deg bruke fjernkontroll på iPhonen, dvs. iRemote.

Men for all del, Nokia 8800 er jo en duper super mobil, men prisen og de såkalte fancy funksjonene som dock og lading via USB og bluetooth headset som følger med er jo ikke særlig imponerende når du ser hvor raskt konkurrentene hadde det, så kommer det liksom litt etterpå på en Nokia mobil.

Synes ikke du skal være altfor stolt og stor i kjeften med å påstå eller skryte av at det er en dyr mobil og at "vi som har penger" har mobilen, synes ikke du skal undervurdere mennesker som kansje ikke har råd til den. 10 000 kroner for denne mobilen er overdrevet, kansje litt dumt å kjøpe den for mange?

Det at den har det lille ekstra burde jo ikke være så rart sammenlignet med prisen.

Man kan kjøpe seg en brukbar laptop for 10 000 kr, eller en PDA? Man får mye bedre telefoner for 10 000 kr.

Den blir også altfor lang utstrekt.

Lenke til kommentar
Jeg har prøvd den ja, falt ikke særlig i smak hos meg.

Jeg har råd til den ja, men på den andre siden har jeg ikke råd til å bruke/sløse penger.

Jeg har selvfølgelig sett den fordi jeg har prøvd den, ja.

Foretrekker Apple's iPhone som forhåpentligvis er i postkassen om et par dager. Forresten så har iPhone "fetere" docking stasjon m. infrarød, som lar deg bruke fjernkontroll på iPhonen, dvs. iRemote.

Men for all del, Nokia 8800 er jo en duper super mobil, men prisen og de såkalte fancy funksjonene som dock og lading via USB og bluetooth headset som følger med er jo ikke særlig imponerende når du ser hvor raskt konkurrentene hadde det, så kommer det liksom litt etterpå på en Nokia mobil.

Synes ikke du skal være altfor stolt og stor i kjeften med å påstå eller skryte av at det er en dyr mobil og at "vi som har penger" har mobilen, synes ikke du skal undervurdere mennesker som kansje ikke har råd til den. 10 000 kroner for denne mobilen er overdrevet, kansje litt dumt å kjøpe den for mange?

Det at den har det lille ekstra burde jo ikke være så rart sammenlignet med prisen.

Man kan kjøpe seg en brukbar laptop for 10 000 kr, eller en PDA? Man får mye bedre telefoner for 10 000 kr.

Den blir også altfor lang utstrekt.

Greit å vite at vi har vidt forskjellig smak

Iphone er ikke aktuell før den er forbedret så mange ganger at jeg nok er lei nokian min til den tid.

At mann kan kjøpe laptop for samme prisen er like uintresant som at mann kan kjøpe en stekepanne istedetfor Iphonen din.

Det har med interesse å gjøre. Og når mann har hatt de fleste mobiler av interesser(nei iphone kommer heller ikke inn i bildet her) så vil mann prøve noe nytt

I motsetning til deg er jeg strålende fornøyd med telefonen.

Innlegget ditt lenger oppe oste av "surhet" som fikk meg til å stille spørsmålene jeg gjorde..

End of discussion

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...