planetmillion Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hei! Jeg vil gjerne få vite, om det finnes noen utdannelser man kan ta i Norge, som tilbyr lønn / elevlønn under utdannelsen? Jeg er Polsk statsborger, 27 år, og desværre ikke berettiget til å få støtte fra Lånekassen pga. statsborgerskapp. Jeg har en videregående utdanning, men uten studentereksam (fullført 12 års skolegang, men har ikke den siste eksamen, som gir adgang til å studere på universitetet). Har noen et forslag for meg? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Du vil altså velge utdanningen din etter om du får lønn for å studere? Jeg vet NSB har lønnet folk på Jernbaneskolen som har skrevet under en kontrakt som tilsier at de må jobbe med dem i 2 år (?) etter at de er ferdig med utdanningen sin. Les mer i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=822553 Lenke til kommentar
ITOslo Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Forsvaret! Det fungerer vel ikke noe særlig uten å være norsk statsborger? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Flygelederskole... Må dog ha allmenn studiekompetanse med mer enn 4.0 i snitt (uten tilleggspoeng). Studiet er 2.5 år, hvorav 1 år er lønnet med ca. 260.000. TH Lenke til kommentar
Pjotrik Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Fengselsbetjent, og der vet jeg at de søker personer med etnisk bakgrunn. Som polakk er du vel like melkehvit som en nordmann så det har kanskje ikke så mye verdi for deg, og også her regner jeg nesten med at du må være norsk statsborger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå