aldrimerforum Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 (endret) e Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Når du vet ornene betyr det samme, er det ikke da det samme hvilket av de vi bruker? Du vet jo at samtlige betyr alle! (PS: Lei av spampostene dine Hoveskot). Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 (endret) e Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 (endret) e Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Det krydrer språket vårt når vi bruker litt variasjon i hva vi sier. Hvor kjedelig tror du det hadde vert å lese en bok f.eks hviss de ikke varierte språket? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 for komme med noe "konstruktivt" da... ja, samtlige=alle, men folk vil ikke skrive alle siden det inkluderer alle og noen vil kunne føle seg såret og siden samtlige av og til kan høres litt utelatende så bruker jo man det... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Les denne du... Jeg kom med et spørsmål...og det var faktisk litt mening i det... Hvis du ikke liker det, kan du bare holde deg unna. Hvis du ser på det som spam, kan du bare -ikke- belønne det med å svare. Blir jo spam svarene dine også da... så plzzz.... stfu Det faktum at vi bare sitter 2 meter unna hverandre når vi skriver dette gjør hele denne tråden til latterlig. Tror jeg må gi meg med å kritisere Hoveskot, han bare banger et skrujern i pulten og kommer springenes med en magnet og fucker opp skjermen min.. Tror han må kutte ned på lykkepillen... Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 aahh!! Maskinvare/Nettverk timene Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Høres koselig ut... Kan dere bare ikke gå ut og denge litt på hverandre isteden? Funker det og.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Det faktum at vi bare sitter 2 meter unna hverandre når vi skriver dette gjør hele denne tråden til latterlig. Tror jeg må gi meg med å kritisere Hoveskot, han bare banger et skrujern i pulten og kommer springenes med en magnet og fucker opp skjermen min.. Tror han må kutte ned på lykkepillen... så tåplig... Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 samtlige samtlige adj fl (fra ty. 'samlet, udelt', av *samt) alle smake på s-e retter / subst: s-e i lokalet gikk ut Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Bah, bare slenger inn et svar jeg. Det er et synonym for "alle", ikke "noen" eller noe i den dur. Lenke til kommentar
laPANTHA Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Kan vi ikke bytte det ut med "Samleie" Da får vi nynorsk representert og. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Du kan jo prøve... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Kan vi ikke bytte det ut med "Samleie"Da får vi nynorsk representert og. GO NYNORSK! Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Vel... Jeg mener at "samtlige" er et mer seriøst uttrykk og sterkere enn "alle" i skriftlig bruk. Skriver du en artikkel i vg at "alle døde", blir det litt mindre kraftig enn om du skriver "samtlige"... Dessuten er jo litt variert bruk av ord en fin ting å ha i en avis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå