fjeddiu Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg har nettopp skaffet meg logitech G15 og vil selfølgelig installere driveren, men den skal instaleres via windows-installer, som ikke funker hos meg Hjelp! Jeg vil game! Lenke til kommentar
norbat Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Har du besøkt windows update og sjekket om det ligger noen oppdateringer for pc-en? Sjekk i tjenestelisten om ikke windows installer er deaktivert (Start->Kjør, skriv: services.msc. Finn aktuelle tjeneste i lista og se hva som står under oppstartstype) Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Skal den hete "Windows Installer"? Isåfall har jeg den ikke Lenke til kommentar
norbat Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Ja, tjenesten skal hete Windows Installer. Har du sjekket for oppdateringer på Windows Update? (Har du XP eller Vista, og evt. hvilken feilmelding får du?) Endret 28. desember 2007 av norbat Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Ja, tjenesten skal hete Windows Installer. Har du sjekket for oppdateringer på Windows Update?(Har du XP eller Vista, og evt. hvilken feilmelding får du?) XP, ser etter updates nå Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Nå lastet jeg ned den nyeste oppdateringen, samme problem oppstår. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Se om du får installer windows installer: http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Ja det var den jeg akuratt lastet ned, prøvde igjen også Lenke til kommentar
norbat Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hm, har du restartet PC-en? Sjekk også igjen om windows installer har kommet i tjenestelisten (services.msc) Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Hm, har du restartet PC-en?Sjekk også igjen om windows installer har kommet i tjenestelisten (services.msc) Har hatt samme problemer med å installere andre ting også, som msn. Nei, den kom ikke opp i tjenestelisten Lenke til kommentar
norbat Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Det var ikke flere oppdateringer som var anbefalt å installere fra Windows Update? Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Nei. Vet du om et program som kan installere, funker som windows installer, men bare at det ikke er windows installer Lenke til kommentar
norbat Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Beklager, kjenner ikke til et slikt program. Kanskje noen av disse tipsene kan være til hjelp: http://support.microsoft.com/kb/555175 Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Takk for all hjelp norbat. Med det samme, hvor kan jeg åpne en .msi fil? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Du trenger nok windows installer for å kjøre denne type filer. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Jaja, da blir det formatering, måtte skje før eller siden uansett Lenke til kommentar
armynor Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Har lignende problem, har nettopp installert mer ram, og naar jeg naa spiller et av mine tidl. installerte spill (battlefield2, company of heroes f.ex) saa kommer feilmeld - windows moduler installer has stopped working - og spillet kobler ut. vet ikke om det er tilfeldig det med ram'en, kanskje det er et virus.. noen ideer, noen m. samme problem? mvh AM PS. kjoerte den services.smc og startet windows installer manuelt igjen, men det er jo neppe permanent loesning... Endret 11. januar 2008 av armynor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå