Opelduude Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Nå er jeg møkklei av antivirusprogrammer som ikke virker Det jeg tenkte gjøre er å legge i noen lapper i et skikkelig antivirusprogram som jeg kan kjøpe i butikken. Stoler ikke på halvparten av de gratisprogramma som avg og avast, uannsett så gjør de pc-en 10 ganger så treig som normal, regner med at det skal gjøre pc-en litt treigere men det er en mellomting. Noen som har noen erfaring med et virusprogram som du har kjøpt i butikk, helst noe norsk da. IKKE NORTON. Endret 28. desember 2007 av bowlingman Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 norman er et godt valg hvis du vil ha norsk. eller så er mcafee og f-secure gode aternativer også Lenke til kommentar
JallaMario Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 AVIRA kommer godt ut i tester utført av www.av-comparatives.org Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 AVIRA kommer godt ut i tester utført av www.av-comparatives.org Skal teste ut gratisutgaven av avira nå. Takk for svar Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 bowlingman: Har du en god spyware scanner i tillegg til virus scanner? Bruker for tiden AVG free 7.5 + CounterSpy. Har ikke noe problemer med trege PC-er. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Eller så er nod32 for 320kr bra. http://www.eurosecure.com/sitev3.asp?page=onlineshopv3 Er den raskeste og minst resusskrevende,dette er viktig for meg. Vil ikke ha ting som gjør pcen tregere. Kjøpe i butikk hva er det for noe tull he Du får alt du trenger på mail. Endret 29. desember 2007 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå