fjellmannen Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hei! Eg har tre Radeon HD 3870 grafikkort og planleggjer å køyre to av dei i CrossFire til ein stor skjerm og det siste for seg sjølv til ein mindre skjerm. Hovudkortet eg ynskjer å installere dei på er Abit IX38 Quad GT. Dette har to portar PCIe 2.0 x16 (med fart tilsvarande 16x) og ein PCIe 2.0 x16 (med fart tilsvarande 4x). Planen er å køyre CrossFire på portane som køyrer i x16-fart. Problemet er: Korta er fysisk so store at eg ikkje får til å nytte alle PCIe-portane ... Er det nokon som veit kva eg kan gjere? Finst det forlengingskablar for portane slik at eg kan plassere det eine grafikkortet ein annan stad i kabinettet? Eller kan eg fjerne kjølevifta på det kortet som skal køyre i x4-fart? Vil dette i så fall kunne ta skade av dette? Eg er svært takksam for alle forslag! Lenke til kommentar
fjellmannen Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Kan eg ev. kjøp eit anna grafikkort? Finst det gode og tynne grafikkort? Lenke til kommentar
haalo Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Kjøp en singelslotkjøler. Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Er ikke 8800Gt veldig tynne? Lenke til kommentar
fjellmannen Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Kjøp en singelslotkjøler. Kvar finn eg en slik? Er det enkelt å montere han på kortet? Takk so mykje for hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå