ukjentbruker Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Etter at jeg nylig formaterte, så bruker alle spillene mine 99% av CPU. Har ikke noe mulighet til å gjøre noe med maskinen før om noen dager, så tenkte jeg kunne gjøre litt research før jeg prøver å løse det. har dette mest trolig noe med skjermkortdriverne å gjøre? Innstallerte ATI Catalyst Center, har et Radeon X800XT kort i den maskinen. All hjelp blir mottatt med et stort takk. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 At spill bruker 99% er helt normalt...Spill er generellt sett de mest krevende applikasjonene du finner. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Med mindre spillene har samme ytelse som før formateringen gjør det ingenting Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Med mindre spillene har samme ytelse som før formateringen gjør det ingenting Det er ikke helt det samme som før. Alle andre applikasjoner som kjøres går tregt nå. Kunne vanligvis spille av en film/serie samtidig som jeg kjørte spillet før, nå bare hakker de andre applikasjonene og det er derfor umulig å følge med på filmer. Må sette ned CPU prioritet på spillet for at dette skal gå, og dette var ikke noe jeg trengte å gjøre før. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Har du 2 kjerner? I så fall, gjør slik at spillet bare bruker èn kjerne Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 installert chipset drivere? Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 installert chipset drivere? La inn Intel chipset drivere så vidt jeg husker. Er snakk om en Dell som blir brukt av familien nå. Er vel en enkjerners 3,6ghz prosessor som står i den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå