iNtensimilla Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Når jeg skal Recovre Gametag etter mange dager med spilling hos en venn, så får jeg den sure meldingen "Xbox Live sign up is currently unavailable. Please try again later". Jeg har prøvd MANGE ganger nå, og blir bare mer og mer irritert på M$. Jeg velger Recover Gamertag, skriver "iBrick", kommer til Live innlogging, skriver email og passord riktig. Så begynner den å laste ned gamer profile, men etter hvert kommer meldingen som sier Xbox Live sign up is currently unavailable. Please try again later Lenke til kommentar
r88 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Live har vært ustabilt i hele julen. Fungerte for et par timer siden da jeg var inne, men mulig at the shit is back.. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Funket heller ikke for en venn av meg i går, men hos meg fungerte det fint. Tror XBL er litt klein nå i jula. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg kommer meg heller ikke inn. Får opp MTU failed hele tia Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Its all over the planet. Haha, forumet på xbox.com rox. En moderator må godkjenne alt man poster der Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 live klikka fullstendig no...kommer nett inn osso faller eg utatt.. kommer ikkje inn på xbox.com heller...innlogginga failer.. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 På tide å skaffe mer serverplass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå