Lef Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Når jeg starter Internet Explorer for første gang etter "oppkobling", får jeg opp en melding om at det ikke er noen tilkobling som er tilgjengelig. Enten kan jeg trykke "work offline" eller "try again", når jeg trykker "try again" kommer nettsiden opp slik som den skal, og jeg kan surfe helt normalt. Ikke noe stor feil, men bare litt irriterende. Noen som vet hva dette skyldes og hva som må gjøres for å fikse det ? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Når jeg starter Internet Explorer for første gang etter "oppkobling", får jeg opp en melding om at det ikke er noen tilkobling som er tilgjengelig. Enten kan jeg trykke "work offline" eller "try again", når jeg trykker "try again" kommer nettsiden opp slik som den skal, og jeg kan surfe helt normalt. Ikke noe stor feil, men bare litt irriterende. Noen som vet hva dette skyldes og hva som må gjøres for å fikse det ? Gå inn i egenskaper > tilkoblinger og velg slå aldri et nummer. Lenke til kommentar
Lef Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 Sitter på jobb, men jeg mener bestemt at det står avhuket for slå aldri et nummer. Må sjekke når jeg kommer hjem. Noen andre forslag da ? Lenke til kommentar
Lef Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 Det funket ikke det nei. Det står "never dial a connection" men jeg får fremdeles opp spørsmålet, første gang jeg starter explorer'n. Noen som har andre forslag da ? :-) Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Har du vurdert andre browsere? Opera har mange niftige små funskjoner du vil lære deg å like. Lenke til kommentar
Lef Skrevet 12. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2003 Jeg har prøvd andre browsere tidligere, bl.a Opera før jeg fikk NGT. Den fungerte greit den, men av en eller annen grunn (gammel vane ?) liker jeg IE bedre. Men den muligheten skal selvfølgelig testes :-) Takk for forslag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå