Bliv1n Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jau, nett rundet Uncharted, og grafikken var klar og fin. Kjøpte nettopp Rainbow Six Vegas, og det er som å se på en overhead som ikke er stilt inn riktig. Andre som har det problemet? Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Vegas er veldig mørkt i forhold til Uncharted, ja. På første brettet i Mexico måtte jeg stille opp på brightnessen på TVen for at jeg nogenlunde skulle se noe Lenke til kommentar
Walts Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Er også noe problemer med 1080i oppløsning i R6, blir veldig uklart hos meg også.. satt det ned 720p og det var klart og ordentlig. Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Litt offtopic, men: Er spillet bra ? Vurderer å kjøpe det, men syns det er litt muffins at spillet er såpass billig iforhold til andre spill :o Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Litt offtopic, men: Er spillet bra ? Vurderer å kjøpe det, men syns det er litt muffins at spillet er såpass billig iforhold til andre spill :o Spillet begyner jo å bli litt gammelt nå kansje, så det er vell rett og rimelig at de setter ned prisen på det. Mange gode spill som er billige i forskjell til sine brødre spill som koster 200-400 mer Lenke til kommentar
j8rgen Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Litt offtopic, men: Er spillet bra ? Vurderer å kjøpe det, men syns det er litt muffins at spillet er såpass billig iforhold til andre spill :o Jeg likte spillet godt, koste meg mye med det Kommer en oppfølger i begynnelsen av 2008. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 jeg kjøpte det for en stund siden på cdon. solgte det fort igjen etter jeg hadde spilt det litt over en time; grafikken var dårlig, uklart. banedesignen var skikkelig dårlig. synes egentlig det meste var dårlig. spiller ikke på hd tv.. Lenke til kommentar
Assassins Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 jeg kjøpte det for en stund siden på cdon. solgte det fort igjen etter jeg hadde spilt det litt over en time; grafikken var dårlig, uklart. banedesignen var skikkelig dårlig. synes egentlig det meste var dårlig. spiller ikke på hd tv.. Samme opplevelse som meg. Vegas synes jeg var en skuffelse. Siden jeg har kjøpt det kommer jeg sikkert til å prøve litt mer, men første intrykket var ikke bra. Var en STOR fan av R6 2 og 3 på pc, men må si Vegas har mistet mye av sjarmen. MEN.... smaken er som... Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Enig med flere her. Hadde spilt COD4 først.. og rainbow six vegas ble en gedigen skuffelse. Lenke til kommentar
Bliv1n Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Spilt det i en time eller to, overhodet ikke et spill for meg. "Beautiful visuals" skrev gamespot.com, ser ut som et PS2 spill for min del. Fikk vondt i øynene av å lete etter fiender som var umulige å se grunnet uklar grafikk. Mulig at historien er bra om man orker å spille gjennom det, men for min del er dette et spill jeg ikke vil anbefale til min værste fiende. Brukte 400 kroner også, crap! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 ser rompe ut på ps3 iforhold til xbox 360 og pc, det er mine erfaringer ihverfall, prøvd det på alle 3 plattformer! Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Spilt det i en time eller to, overhodet ikke et spill for meg. "Beautiful visuals" skrev gamespot.com, ser ut som et PS2 spill for min del. Fikk vondt i øynene av å lete etter fiender som var umulige å se grunnet uklar grafikk. Mulig at historien er bra om man orker å spille gjennom det, men for min del er dette et spill jeg ikke vil anbefale til min værste fiende. Brukte 400 kroner også, crap! enig, kjøpte cod etterpå, snakk om opptur:) Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Spiller man med 1080i så er det en bug i spillet som gjør at det rendres i 480p og så oppskaleres til 1080i. Alle dere som sier det ser ut som et PS2-spill eller at det ser rompe ut ift andre plattformer spiller sannsynligvis på 1080i. Jeg synes det er morsomt i coop story online, selv om spillet helt klart har begrensninger. Men til 250 kr synes jeg det helt klart er verdt det, spesielt for online coop. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 R6 Vegas er vel laget for 720p og vil selvfølgelig se dårligere ut om man velger å oppskalere dette. Sett kun 720p på ps3 og se om det ikke blir bedre da Synes nesten spillet er verdt pengene alene for Terrorist Hunt jeg da, men online delen på dette spillet er veldig velfungerende og bra. Lenke til kommentar
Vannjenta Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) fikk rainbow til jul og gledet meg til å spille coop med sambo. litt startproblemer med treg reaksjon på kontrollene, men det fikk vi rettet opp. synes også det var veldig mørkt, men tror kanskje det er litt av meningen. vi har spilt COD4 nesten hver dag både før og etter jul og overgangen til rainbow er nok litt for trist... men jeg skulle virkelig ønske vi fikk mer sansen for det så vi fikk spilt litt coop. det jeg ikke helt skjønner er hvordan å spille selve storyen. velger man bare ulike brett og ulike oppdrag, eller er den noen mulighet å starte på "begynnelsen" og så gir spillet deg oppdrag kronologisk på noen måte? var så mye mer behagelig med resistanse hvor alt gikk litt mer av seg selv, men dette virker foreløpig bare stress Endret 9. januar 2008 av Vannjenta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå