Gå til innhold

Hva er galt med å spise kjøtt?

Anbefalte innlegg

Evnen til å fordøye laktose er medfødt hos alle men hos ca 80% av jordens befolkning forsvinner denne evnen før de blir 4 år. De resterende 20% beholder evnen til å fordøye laktose hele livet. Denne evnen finnes stort sett hos hvite nordeuropeere og enkelte afrikanske folk.

Dette er evolusjon i praksis, i tilfelle noen lurte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke mange mennesker heller faktisk. Evnen til å fordøye laktose er medfødt hos alle men hos ca 80% av jordens befolkning forsvinner denne evnen før de blir 4 år. De resterende 20% beholder evnen til å fordøye laktose hele livet. Denne evnen finnes stort sett hos hvite nordeuropeere og enkelte afrikanske folk.

Trodde "alle" kunne drikke melk jeg :wee: . Men takk for at du rettet opp den. Personlig reagerer jeg på melk :)

Lenke til kommentar
for hvert dyr dere ikke spiser, spiser jeg tre!

Må noen stifte fingra dine fast for at du slutter med sånne innlegg? Det er INGEN her på forumet som er interessert i å lese noe av det du skriver. Skjerp deg og hold deg litt saklig.

On topic:

Spørsmålet som blir stilt her er like vanskelig å svare på som hvorfor noen han en tro på høyere makter. Det er bare sånn at noen har en religiøs overbevisning og for å leve opp til idealene i denne troen, er man nødt til å gjøre visse ting. Dette blir etterhvert en leveregel og en tradisjon.

For vegetarianere er saken en annen. Jeg vil tro det er mer en personlig overbevisning. Noen syns det er feil å spise kjøtt, og slutter å spise det i håp om å få flere til å slutte.

Lenke til kommentar

skjønner absolutt ikke problemet med å spise kjøtt.

det er faktisk vegetarianerene som er mordere, fordi de lar dyrene bli slaktet forjeves. i et rikt land som norge bryr vi oss ikke om vi må kaste ubrukt kjøtt. vi slakter så mange dyr så vi er sikker på at alle har mat.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
det er faktisk vegetarianerene som er mordere, fordi de lar dyrene bli slaktet forjeves.

Vel...

Hupp!?

Bare idioti eller?

:)

Lenke til kommentar

det er den rike delen av verden som utnytter grovt den fattigere landene, det er vi som tar maten fra dem, det er vi som tar pengene som de trenger til skole, det er vi som er grunnen til at andre land er fattigere.

det er nokk mat til alle, men hvis vi spiser like mye som amerikanere gjør, ville matmangelen ha vert EKSTREM

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...