toktok Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hei, helsearbeidar som etter tilstrekkeleg med ryggsmerter no tenkjer å flytte referanseverka sine ut av frakkelommene og over på ein PDA. Ettersom lommene mine generelt er fulle nok, vurderer eg å spare plass ved å erstatte telefonen min med ein kombinert PDA og telefon. Telefonmessig har eg akkurat no ein Nokia 1100 (ja, eg veit, eg veit) som fullt ut dekkjer mine behov. PDA-messig treng eg: - at den er etter måten liten og hendig å transportere rundt) - at skjermen er ein kvalitet som det går an å lese ein del av utan å få migrene - trykkskjerm (helst med penn, mtp at å navigere Felleskatalogen, ICD-10 o.l. med tomlane fort blir slitsamt) - WLAN (har mail og kalender på nett) - fornuftig funksjonalitet mtp mail og nettbruk - utleggbart tastatur er bonus men ikkje viktig. Kamera er ikkje viktig (hobbyfotograf frå før. Vil eg ta bilete har eg med meg noko frå arsenalet), likeeins er eg ikkje så oppteken av musikk (Creative-mann på min hals) eller underhaldning. Har sett ein del på HTC, men dei er enten kjempesvære eller ganske avgrensa. Takksam for Innspel. Nokon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå