Footy Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Mornings, driver hardt å leter etter instruksjonsboka til bilen, veit jeg hadde den her om dagen. Spør her i tilfelle jeg ikke finner den.. Var på vei hjem i dag fra jobb så begynte 2 lamper å lyse (ikke samtidlig... Den ene heter: "Check Gauges" Hva er det du sa jeg skulle sjekke sa du? Og den andre ser slik ut, vet ikke hva den heter.. Hva betyr den? Takk takk Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 "Check Gauges" betyr "Sjekk instrumentene / viserne (på dashbordet)" Den andre klarer jeg ikke helt å forstå hva er, men tror jeg har sett den før. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Er ikke det varsel lampen for vann/frostveske? Lenke til kommentar
voluz Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Er ikke det varsel lampen for vann/frostveske? Eller væskenivå på batteriet eller noe? Er vel ikke sensorer på det, men.... Lenke til kommentar
Raimop Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Vindusspylervæske? Lenke til kommentar
Footy Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Takker for hjelp, det var frostveske Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 ja det siste er bilde av en radiator og betyr lite frostveske. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 på galant betyr det spylerveske Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå