Rainbow^ Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hei der. Koblet til anlegget mitt som jeg nettopp kjøpte, og etterhvert merket jeg at det har kommet en delay på lyden når jeg spiller.. (Når jeg hopper, å lander - kommer lyden 1 sec etterpå.) Dette er utrooolig plagsomt i spill som Assassin's Creed når jeg slost og lydene ikke stemmer - i det hele tatt. Noen som vet hva problemmet er? Innstillinger ellerno slikt? Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Sjekk Audioinnstilling på PS3'en (evnt. på anlegget), kanskje det er noe der. Selv har jeg koblet til Sorroundanlegget med rød/hvit plugg, funker fint her Endret 28. desember 2007 av Oakis Lenke til kommentar
Rainbow^ Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 hmm, ja kanskje. Jeg bruker optisk kabel greie, fra playstation til selve dvdspillern (sånn billig soroundpakke). Kan det ha noe å si? Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hvilket merke har du på Sorround ? Ikke alltid at Optisk er optimal, særlig ikke på billige Sorroundpakker. Prøv rød/hvit pluggene, se om det blir bedre da Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hmm, har merket litt til det jeg også av og til. Det kom etter 2.10 oppdateringen for min del. Satser på at de fikser det kjapt! Lenke til kommentar
Rainbow^ Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Souroundpakken er Samsung. Det du sier om patchen kan stemme.. kanskje det var da den delayen kom faktisk, men skal prøve rød/hvit ledninger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå