eplemufc Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hei! I det siste har det skjedd noe merkelig med nettverket vårt. For Internetten har begynte å "fuske" på de stasjonære dataene. I det legger jeg at det er veldig ustabilt, at noen ganger fungerer ikke nettet i det hele tatt, mens de gangene det fungerer - da er det bare noen sider som fungerer.... For eksempel kan jeg gå inn på Dagbladet og VG, men det er ikke alltid linkene videre til nyheter fungerer. Og sider som Facebook og Google fungerer sjeldent. Men det som virkelig er rart er at på laptopen, som i motsetningn til de stasjonære mottar signaler trådløst, fungerer helt ypperlig! Så da må det vel være noe med de signalene routeren sender via kabel? Jeg skjønner ingneting av nettverket for tiden, og slik har det ikke vært før har prøvd å skru av brannmurene, restarte router osv. men slike enkle ting fungerer ikke. Er det noen som kan skjønne hva dette er, og hva jeg kan gjøre for å fikse det? MVH. Erik Lenke til kommentar
norbat Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Se om det ikke har kommet en ny firmware til ruteren. Hvis, så oppgrader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå