Fafus Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 dette stemmer ikke helt *Ulempen med Bluetooth-tastaturer som diNovo Edge er at tastaturet ikke fungerer i det hele tatt før Windows har startet. Om du må inn i BIOS, eller kanskje trenger å velge noe i "boot-loaderen", er du nødt til å koble til et annet tastatur. Om du ikke gjør dette særlig ofte, vil det nok ikke være noe stort problem.* jeg er en del inne i bios men dette tastaturet uten problemer... og jeg har bare plugga inn bluetooth mottakeren rett i usb'en... ikke noe problem i det hele tatt... og forresten, viss det er mulig å føre på den testen, jeg har i tillegg musa MX Revolution fra logitech, og de to hører sammen som høyre og venstre hanske. med andre ord, tastaturet var ikke komplett uten den musa... det er i hvertfall min erfaring. mvh Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Alle artikler på hardware.no har en egen tilbakemeldingstråd, som det står i artikkelen. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...p;s=hardware.no Post komentaren din der, så er det lettere for artikkelforfatteren og gi deg tilbakemelding. Endret 5. januar 2008 av Natrium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå