Alkjeks Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Er det walkthrough til det på OoT på youtube nå for tida? OoT = Oracle of Times ? OoT = Ocarina of Time OoS = Oracle of Seasons OoA = Oracle of Ages Lenke til kommentar
Xpm Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Holy underpants of Jesus Christ! Hva gjør det så vanskelig å bruke punktum og komma? Det du skriver er nesten helt uleselig og umulig å ta seriøst, Kennern. Les din egen tekst før du trykker "Svar" knappen. deterganskeslitsomtålesefleresetningerpåengangutenpauseskjønnerdu Driter i om jeg blir grammar-nazi nå, men det får bare være. Kennerns spørsmål: Ok, her er greia: Jeg er der hvor de fontenene står. Så følger jeg lukten av den jenta eller gutten. Husker ikke helt. Men så ser jeg et kart på et bord. Jeg ser på det, og det viser noen røde ringer som likner på en blink. Prøver jeg å gå dit blir jeg stoppet av folk som står som en linje ved utgangen. Hva gjør jeg? Endret 1. januar 2008 av Xpm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå